Stuttgart/St Andrews,
13
lipca
2022
|
14:37
Europe/Warsaw

150 lat turnieju golfowego The Open: Mercedes-Benz poszerza współpracę z The R&A

•        Luksusowy SUV zdefiniowany na nowo: trofeum Claret Jug wraca na The Open z udziałem modelu EQS SUV

•        R&A i Mercedes Benz przedłużają swoją wieloletnią współpracę

•        150. rozgrywki The Open w St Andrews w Szkocji (Wielka Brytania) śledzi prawie 300 000 widzów

The Open i Mercedes-Benz powracają do Home of Golf, na Old Course w St Andrews w Szkocji, na 150. edycję legendarnego turnieju. Występy najlepszych golfistów świata podczas najstarszego z czterech golfowych wielkich szlemów ma śledzić prawie 300 000 widzów. A wszystko to na najbardziej historycznym polu golfowym – Old Course, które już po raz trzydziesty raz gości rekordowe zawody.

Turniejowy tydzień rozpoczął się od ważnego wydarzenia: zwrotu Claret Jug. Podczas ceremonii panujący mistrz Collin Morikawa (USA) zwrócił kultowe trofeum Claret Jug Martinowi Slumbersowi, dyrektorowi wykonawczemu The R&A. 25-letni Morikawa przyjechał na miejsce całkowicie elektrycznym modelem EQS SUV, który reprezentuje kolejny istotny krok Mercedes-Benz w kierunku bezemisyjnej mobilności. Samochód jest produkowany w sposób całkowicie neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla.

Od 2011 roku Mercedes-Benz jest partnerem The R&A, organizatora jedynych poza Stanami Zjednoczonymi turniejów Major mężczyzn. W tym roku producent samochodów luksusowych ze Stuttgartu poszerzył współpracę z The R&A i zintensyfikował swoje kilkuletnie zaangażowanie jako Oficjalny Patron oraz dostawca Oficjalnego Samochodu The Open. Podczas 150. edycji turnieju producent zapewnia mobilność graczom, organizatorom i wybranym gościom, użyczając łącznie blisko 100 samochodów. W tym roku flota luksusowych aut ponownie będzie składać się wyłącznie z modeli całkowicie elektrycznych.

„Rozszerzyliśmy nasze zaangażowanie w The Open, aby w przyszłości wspólnie z The R&A dalej rozwijać kwestie zrównoważonego rozwoju. Chcemy wspierać naszego partnera w jego celu neutralności w zakresie emisji CO2 w najlepszy możliwy sposób – poprzez wykorzystanie floty zelektryfikowanych aut” – powiedziała Bettina Fetzer, dyrektor Mercedes-Benz AG ds. komunikacji i marketingu. „Pod tym względem The Open stanowi idealną platformę do prezentowania naszego rozumienia zrównoważonego luksusu i mobilności przyszłości w świecie golfa”.

Komentując istniejące partnerstwo i poszerzenie zaangażowania producenta spod znaku gwiazdy, Martin Slumbers, dyrektor wykonawczy The R&A, dodał: „Od samego początku tej współpracy Mercedes-Benz jest dla nas i dla The Open ważnym partnerem – partnerem, który napędza innowacje. Na tak dużej imprezie mobilność to podstawa. Cieszymy się, że mamy po swojej stronie takiego partnera jak Mercedes-Benz. Razem chcemy nadal realizować nasze ambicje w zakresie zrównoważonego rozwoju”.