Warszawa,
28
lipca
2022
|
13:13
Europe/Warsaw

22. MFF Nowe Horyzonty we Wrocławiu z EKO akcentem od Mercedes-Benz

21 lipca 2022 r. wystartowała kolejna edycja Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Tradycyjnie wydarzenie wspiera dealer Mercedes-Benz Grupa Wróbel, który zapewnia samochody do przewozu znamienitych gości. W tym roku do ich dyspozycji służą w 100% elektryczne modele Mercedes-EQ, m.in. EQE, EQB oraz EQV.

Grupa Wróbel jest partnerem Nowych Horyzontów od wielu lat. Zgodnie ze strategią społecznej odpowiedzialności Mercedes-Benz firma identyfikuje się z główną ideą festiwalu, a jednocześnie koncentruje się na kwestiach istotnych m.in. dla lokalnej, wrocławskiej społeczności. Z tego względu logistyka festiwalowych spotkań filmowych jest realizowana w oparciu o flotę w pełni elektrycznych Mercedesów. Na ulicach miasta zobaczyć można m.in. biznesową limuzynę EQE, rodzinnego SUV-a EQB oraz vana EQV. Zerowa lokalna emisja spalin oraz bezgłośne silniki modeli zasilanych prądem pozwalają na odbywanie komfortowych, relaksujących podróży w zrównoważony sposób.

Elektromobilność – kierunek na przyszłość

Elektromobilność reprezentuje dzisiaj kluczowy trend i widoczną zmianę nie tylko w motoryzacji, ale także w podejściu do życia. To kierunek, dzięki któremu miasto stanie się bardziej przyjazne dla ludzi i zwierząt. Aby przybliżyć mieszkańcom i gościom festiwalu koncepcję zielonej, czystej metropolii, na zbiegu ulicy Ruskiej oraz Kazimierza Wielkiego we Wrocławiu powstała specjalna ekspozycja, łącząca roślinność i elektrycznego Mercedesa w spójną całość – jako świeża, namacalna wizja lepszej przyszłości.

W pierwszym tygodniu festiwalu był prezentowany w pełni elektryczny, rodzinny van EQV. Teraz na ekspozycji można zobaczyć ekskluzywnego, dynamicznego Mercedesa EQE. Oba modele wyznaczają przyszłość gamy produktowej Mercedes-Benz – to niezwykle ciche i komfortowe, lokalnie bezemisyjne samochody, które zostały wyposażone w inteligentne systemy wspomagające z zakresu aktywnego bezpieczeństwa.

Akcja #zielonopohoryzont

Przy okazji odbędzie się specjalna akcja, dzięki której mieszkańcy będą mogli wspólnie pokazać, gdzie we Wrocławiu brakuje zieleni. W dniach 28-31 lipca w godzinach 12:00-18:00 tuż przy ekspozycji Mercedes-Benz będą rozdawane sadzonki laurowiśni, a dla chętnych przygotowano konkurs. Wystarczy zabrać roślinę, zrobić jej zdjęcie w przestrzeni miejskiej, gdzie zdaniem uczestników brakuje zieleni, i udostępnić w swoich mediach społecznościowych post z hasztagiem #zielonopohoryzont oraz oznaczeniem IG: @mercedesbenz_grupa_wrobel lub FB: /MercedesBenzWrobel. Wszyscy uczestnicy akcji otrzymają firmowe upominki, a spośród 20 zdjęć z największą liczbą polubień jury wybierze to jedno najbardziej wyjątkowe pod względem kreatywności. Jego autor otrzyma bon o wartości 1000 zł do wykorzystania w sklepie stacjonarnym lub online z akcesoriami Grupy Wróbel. Zapraszamy do odwiedzenia ekspozycji Mercedes-Benz i wzięcia udziału w konkursie, aby wspólnie tworzyć #zielonopohoryzont!