23
stycznia
2010
|
01:00
Europe/Warsaw

ASO Sobiesław Zasada Bydgoszcz z najlepszą ekipą serwisową

Uroczyste wręczenie nagród dla najlepszych Autoryzowanych Serwisów odbyło się 20 stycznia. Oto pełna nazwa zwycięskich stacji obsługi w edycji konkursu 2009:
1. Sobiesław Zasada Bydgoszcz Sp. z o.o.
2. Mojsiuk Sp.j. oddział w Biesiekierzu k. Koszalina
3. Diesel Truck Sp. z o.o. z Ożarowa Mazowieckiego

Aftersales Team of the Year to program motywacyjno-edukacyjny skierowany do personelu autoryzowanych serwisów Mercedes-Benz. Jego ideą jest zachęcenie pracowników nie tylko do podnoszenia kwalifikacji i wiedzy w swojej dziedzinie, lecz także do zapoznania się z tajnikami pracy kolegów. I tak, przykładowo, pracownicy recepcji mają okazję poznać specyfikę pracy mechaników, a Ci z kolei stykają się ze specyfiką obsługi klienta. Nadrzędnym celem programu jest stałe podnoszenie jakości obsługi Klienta w serwisie.

Pracownicy walczą o atrakcyjne nagrody podczas finału konkursu składającego się z dwóch części – indywidualnej oraz zespołowej. Każdy z uczestników prezentuje swoje umiejętności w trakcie zaaranżowanej „scenki z życia serwisu”, następnie cały zespół odpowiada na pytania w formie quizu. Uczestnicy muszą się wykazać wiedzą techniczną, znajomością historii marki oraz standardów obsługi klienta.

Konkurs odbył się w październiku 2009, a uczestników dopingowali uczniowie z Klas Patronackich Mercedes-Benz. Klasy te tworzone są w szkołach ponadgimnazjalnych, kształcących w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Realizują one wymagany przez MEN program nauczania poszerzony o zajęcia specjalistyczne z zakresu serwisu samochodów Mercedes-Benz. MBPL współpracuje obecnie z ośmioma szkołami średnimi o profilu samochodowym.

Pierwsza edycja programu w obecnej formule odbyła się w 2008 roku. Jego motto brzmiało „Zgrany zespół zwycięża”. Udział wzięło 36 autoryzowanych serwisów Mercedes-Benz.
W roku 2009 zgłosiło się 37 zespołów w składzie: pracownik recepcji, mechanik, sprzedawca części zamiennych oraz doradca serwisowy. Hasło przewodnie konkursu brzmiało „Wszyscy pracujemy na sukces zespołu”. Podkreśla ono konieczność zaangażowania każdego z pracowników w sukces firmy.

W edycję 2009 głównymi partnerami konkursu były firmy: ExxonMobil Poland Sp. z o.o. oraz Würth Polska Sp. z o.o.