Stuttgart/San Francisco,
21
grudnia
2021
|
15:56
Europe/Warsaw

Czerwona pigułka dla Klasy G: Mercedes-Benz na premierze filmu „Matrix Zmartwychwstania”

  • Nowy film „Matrix Zmartwychwstania” – polska premiera 22 grudnia br.
  • W filmie występuje Mercedes-Benz G 550
  • Klasa G uświetniła amerykańską premierę filmu jako element instalacji pt. „Czerwona pigułka”

18 grudnia 2021 r. w Castro Theatre w San Francisco swoją amerykańską premierę świętował film „Matrix Zmartwychwstania” (polską premierę zaplanowano na 22 grudnia br.). Widzowie powrócą w nim do świata dwóch rzeczywistości: codziennej oraz tej, która się za nią kryje.

Neo, główny bohater filmu, ponownie staje przed kluczowym dylematem: pigułka niebieska czy czerwona? Jeśli zażyje niebieską, pozostaje w codziennym życiu symulowanego świata – Matrixa. Jeśli natomiast wybierze czerwoną, ucieknie w nieznany, realny świat i po raz kolejny będzie walczyć z władzą maszyn. Mercedes-Benz był obecny na amerykańskiej premierze dzięki imponującej, przypominającej czerwoną pigułkę instalacji, ustawionej przed historycznym budynkiem teatru. Instalacja mierzyła około 12 m długości, 4 m szerokości i 3,5 metra wysokości. Umieszczono w niej mocarny wariant Klasy G – Mercedesa-AMG G 63 w kolorze szarości selenitu. Nie bez powodu: off-roadowa ikona występuje w najnowszej części „Matrixa”. Amerykański wariant G 550 bierze udział w szybkim pościgu, torując drogę ucieczki dwójce głównych bohaterów – Neo i Trinity.

„Klasa G i czerwona pigułka bardzo dobrze do siebie pasują. I jedno, i drugie opowiada się za wolnością, za indywidualnością oraz samostanowieniem. Dlatego cieszymy się, że wraz z tą niezwykłą instalacją możemy wesprzeć Warner Bros. Pictures w ogólnoświatowej dystrybucji filmu” – powiedział dr Emmerich Schiller, dyrektor generalny Mercedes-Benz G GmbH i szef działu pojazdów terenowych Mercedes-Benz AG. „Sponsoring jest kluczowym elementem naszych działań związanych z rozrywką. Mercedes-Benz ma długą tradycję jako ceniony partner przemysłu filmowego – zarówno w kraju, jak i za granicą. Od około 20 lat ściśle współpracujemy z Warner Bros., ponieważ medium filmowe pozwala na realizację komunikacji marki i produktu w bardzo emocjonujący sposób – a do pewnego stopnia zapewnia naszym modelom nieśmiertelność”.