Warszawa,
26
lipca
2022
|
13:30
Europe/Warsaw

Garaż przyszłości w kampanii Mercedes-Benz Showcasing Innovations - nowatorskie rozwiązania marki

18 lipca w Polsce wystartowała holistyczna kampania 360 stopni prezentująca awangardowe rozwiązania technologiczne Mercedes-Benz - zatytułowana Showcasing Innovations. Jej celem jest budowa wizerunku marki pełnej innowacji i przybliżenie nowych technologii.

Kampania będzie sukcesywnie rozwijać się na poszczególnych platformach trafiając do odbiorcy w wieku powyżej 25 lat zainteresowanego motoryzacją. W niemal surrealistycznych wizualizacjach zobaczymy cztery innowacje w pełni elektrycznego modelu EQE, które ilustrują wartości marki, takie jak komfort, bezpieczeństwo i jakość:

· Aerodynamika, na przykładzie elektrycznie chowanych klamek

· Ekran MBUX Hyperscreen, dostosowujący się do preferencji użytkownika dzięki sztucznej inteligencji

· DIGITAL LIGHT, czyli reflektory z możliwością wyświetlania na jezdni wskazówek i symboli ostrzegawczych

· Napęd elektryczny o zasięgu wystarczającym na długą podróż bez obaw o ładowanie

Celem kampanii jest budowa wizerunku marki jako pełnej innowacyjnych rozwiązań i nowych technologii. Działania mediowe opierają się na szeroko rozumianym dotarciu cyfrowym, w którym zawarte są między innymi kampanie Google, social media oraz reklamy natywne. Wychodząc poza Internet w komunikacji wykorzystano także prasę tradycyjną oraz DOOH.

Garaż przyszłości w kampanii Mercedes-Benz Showcasing Innovations - nowatorskie rozwiązania marki

Rozwiązania przyszłości

Kampania Showcasing Innovation jest pełna wyjątkowych i nieszablonowych formatów mediowych. Mercedes-Benz jako pierwsza marka w Polsce wykorzysta rozwiązanie VOX In-Image Ad AI z technologią computer vision pozwalające rozpoznawać elementy widniejące na zdjęciach.

W sierpniu ruszą działania Rich Media z wykorzystaniem żyroskopu, dzięki którym użytkownik będzie mógł przy użyciu swojego telefonu obejrzeć auto z dowolnej strony. Format przeznaczony wyłącznie na urządzenia mobilne, poprzez ruch telefonem oraz zmianę jego pozycji, umożliwia obejrzenie Mercedesa zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. A w środku użytkownik będzie mógł z perspektywy kierowcy zapoznać się z pulpitem samochodu oraz elementami wyświetlacza MBUX Hyperscreen. Dzięki kliknięciu w Heat Pointy umieszczone w kreacjach możliwe będzie bliskie zapoznanie się ze wszystkimi innowacjami i pionierskimi technologiami, jakie oferuje model EQE marki Mercedes-Benz.

MB_press_3

Wśród wyjątkowych rozwiązań znalazła się także mini-gra, która w angażujący sposób przedstawia jedną z technologii dostępnych w aucie, czyli Head-Up Display. Użytkownik ma za zadanie wykonywać zadania, takie jak skręcanie czy hamowanie, w zależności od informacji wyświetlanych na wyświetlaczu w polu widzenia drogi, co pozwoli mu aktywnie zapoznać się z możliwościami i funkcjami tego rozwiązania.

MB_press_4

W Magicznym Garażu

Garaż przyszłości znany z kampanii można zobaczyć osobiście w Studio Odeonsplatz by Mercedes-Benz w Monachium, gdzie odwiedzający mogą udać się w wirtualną podróż wybierając jeden z wielu interaktywnych scenariuszy. Stylistyka w jakiej utrzymana jest ekspozycja, jest zgodna z tą znaną z filmu oraz całej kampanii, dzięki czemu doświadczanie jej jest jeszcze bliższe. Interaktywność tej wyjątkowej instalacji, jaką jest Magiczny Garaż, pozwala osobiście poznać możliwości innowacyjnych rozwiązań i swobodnie zanurzyć się w świat nowych technologii Mercedes-Benz.