Warszawa,
02
sierpnia
2019
|
11:05
Europe/Warsaw

Magazyn „Mercedes Me” teraz w wersji mobilnej

Polska edycja magazynu „Mercedes Me” – firmowego czasopisma Mercedes-Benz – obchodzi w tym roku swoje 18. urodziny. Z tej okazji tytuł debiutuje w nowej, cyfrowej przestrzeni – od teraz jest dostępny także w wersji mobilnej na smartfony i tablety. Każdy numer to nie tylko cenne źródło informacji dla miłośników aut z gwiazdą, ale i kawał ciekawej lektury o pasjach, trendach, ludziach. O życiu.

W swojej oryginalnej wersji firmowy magazyn Mercedesa ma kilkadziesiąt lat tradycji, a w Polsce ukazuje się od 2001 r. Nasza krajowa edycja „Mercedes Me” nie stanowi jednak wyłącznie przedruku – wręcz przeciwnie, dominują w niej lokalne treści i historie tworzone przez polskich dziennikarzy i reporterów. Jest tu miejsce zarówno na tematykę samochodową czy sportową, jak i na styl życia, w tym inspirujące wywiady ze specjalistami w swoich dziedzinach.

Od teraz polską edycję magazynu „Mercedes Me” można przeglądać w aplikacji mobilnej Mercedes-Benz Magazines, dostępnej na urządzenia z systemami operacyjnymi Android oraz iOS. Wzbogacenie wersji papierowej o edycję cyfrową stanowi zupełnie nowe otwarcie – dzięki temu magazyn może trafiać do nowych Czytelników, w sposób szybszy i efektywniejszy, przybliżając im świat marki spod znaku trójramiennej gwiazdy.

„Od pierwszego wydania magazynu Mercedes Me minęło już osiemnaście lat. W 2001 roku – roku stulecia powstania marki Mercedes-Benz, z radością prezentowaliśmy pierwszy polski numer czasopisma licząc, że stanie się on kanałem komunikacji z klientami i miłośnikami Mercedesa. „Od osiemnastu lat na łamach magazynu prezentujemy świat marki: zarówno jej historię i tradycję, jak i aktualne modele wchodzące na rynek. Piszemy o dizajnie w szerszym kontekście, bo przecież Mercedes to też wspaniałe wzornictwo od helikopterów po jachty. Prezentujemy nasze wartości: perfekcję doskonałych rozwiązań technologicznych i fascynację ikonami motoryzacyjnego stylu.” – mówi Ewa Łabno-Falęcka, redaktorka naczelna pisma od chwili premiery jego polskiej edycji. „Każde wydanie kwartalnika zawiera wywiad z inspirującymi osobami ze świata biznesu, sportu i kultury. Na łamach magazynu gościliśmy takie sławy jak Krystyna Janda, Juliusz Machulski, Wilhelm Sasnal, Szczepan Twardoch czy Janusz Majewski. Magazyn Mercedes-Benz i Mercedes Me jest wielokrotnym laureatem nagrody Złote Szpalty w kategorii custom publishing”.

Nieodłącznym elementem magazynu są artykuły na temat nowych technologii, które znacząco wpływają nie tylko na branżę motoryzacyjną, ale na wszystkie obszary życia współczesnego człowieka. Nie brakuje też reportaży z wydarzeń w rodzinie Mercedesa w Polsce. Na przestrzeni 18 lat magazyn dojrzewał i zmieniał szatę graficzną, ale nigdy nie ulegał modom, zgodnie z zasadą że mody się zmieniają, ale styl zostaje. „Mercedes Me” inspiruje coraz to młodsze pokolenia, ukazuje fascynujący świat Mercedesa i jego twórców – kreatywnych, odważnych i otwartych na nowe wyzwania. „Z myślą o nowych pokoleniach, z okazji osiemnastych urodzin papierowej wersji czasopisma, wprowadzamy mobilną aplikację magazynu Mercedes Me. Wierzymy, że podobnie jak papierowe wydanie, cyfrowa wersja magazynu również przypadnie im do gustu” – mówi Ewa Łabno-Falęcka.

Aplikację Mercedes-Benz Magazines można pobrać: