Affalterbach,
15
lipca
2020
|
11:37
Europe/Warsaw

Meet Mercedes DIGITAL #6 – 730 powodów, by obejrzeć wyjątkową premierę AMG

Najmocniejszy seryjny model Mercedes-AMG w historii – oto temat szóstego odcinka formatu newsowego Meet Mercedes DIGITAL. Przy budowie nowego Mercedesa-AMG GT Black Series zespół projektantów w Affalterbach dołożył wszelkich starań, wykorzystując swoje niespotykane inżynierskie kompetencje. Przeprojektowany silnik V8 biturbo o mocy 537 kW (730 KM), zaawansowana aerodynamika, inteligentna lekka konstrukcja, wysoka dynamika jazdy oraz wyrazisty design sprawiają, że Black Series zyskuje status nowego flagowego modelu marki aut sportowych i wyczynowych z Affalterbach.

 

Odcinek „Meet Mercedes DIGITAL # 6: 730 powodów, aby obejrzeć wyjątkową premierę AMG” zostanie wyemitowany online 15 lipca 2020 r. o godzinie 14:00 (CEST) na cyfrowej platformie Mercedes me media, pod adresem https://media.mercedes-benz.com/meetmercedesdigital, po czym będzie dostępny jako wideo na żądanie.

 

Szósty odcinek Meet Mercedes DIGITAL przeniesie widzów do centrum testowo-technologicznego Mercedes-Benz Cars (PTZ) w Immendingen, gdzie Tobias Moers, szef Mercedes-AMG GmbH, zaprezentuje wysokooktanowe znaki rozpoznawcze nowego Mercedesa-AMG GT Black Series.

Przydomek „Black Series” od 2006 r. jest wizytówką bezkompromisowo sportowych maszyn Mercedes-AMG, reprezentujących najbardziej konsekwentny transfer techniki ze świata motorsportu do produkcji seryjnej. Nowy supersportowy samochód z Affalterbach powstał z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia marki w budowie kompletnych pojazdów.

Najnowsza seria Meet Mercedes DIGITAL to innowacyjny format newsowy publikowany na łamach Mercedes me media. Regularnie emitowane odcinki, wzorowane na programach informacyjnych, dotyczą aktualnych wydarzeń ze świata Mercedes-Benz, pogłębionych i wzbogaconych o analizy ekspertów. Moderowane odcinki obejmują rozmowy w studio oraz relacje z fabryk i torów testowych.

Kompleksowe materiały prasowe wraz z tekstami, zdjęciami i filmami o nowym supersportowym samochodzie Mercedes-AMG będą dostępne do pobrania na łamach Mercedes me media od 15 lipca 2020 r.

 

Mercedes-Benz AG w skrócie

Mercedes-Benz AG odpowiada za globalną działalność biznesową Mercedes-Benz Cars i Mercedes-Benz Vans, zatrudniając na całym świecie ponad 173 000 pracowników. Prezesem Zarządu Mercedes-Benz AG jest Ola Källenius. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych oraz usług. Ponadto, dzięki swoim pionierskim innowacjom, aspiruje do miana lidera w dziedzinie łączności, zautomatyzowanej jazdy oraz alternatywnych układów napędowych. Gama produktów obejmuje markę Mercedes-Benz wraz z submarkami Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach i Mercedes me, a także markę smart oraz markę produktowo-technologiczną w segmencie elektromobilności – EQ. Mercedes-Benz AG jest jednym z największych producentów osobowych aut premium. W 2019 r. sprzedał blisko 2,4 miliona samochodów osobowych i ponad 438 tysięcy pojazdów dostawczych. W swoich dwóch segmentach biznesowych stale rozwija światową sieć produkcyjną, liczącą ponad 40 zakładów na czterech kontynentach, a jednocześnie przygotowuje się do spełnienia wymogów w zakresie elektromobilności. W tym samym czasie, na trzech kontynentach, firma buduje globalną sieć produkcji akumulatorów. Decydującą rolę w obu segmentach odgrywają działania zrównoważone. Dla Mercedes-Benz AG zrównoważony rozwój oznacza generowanie wartości trwałej dla wszystkich interesariuszy: klientów, pracowników, inwestorów, partnerów biznesowych oraz całego społeczeństwa. Podstawę stanowi tu zrównoważona strategia biznesowa Daimlera, w ramach której firma bierze odpowiedzialność za ekonomiczne, ekologiczne i społeczne skutki swojej działalności biznesowej z uwzględnieniem całego łańcucha wartości.