Stuttgart,
04
sierpnia
2020
|
11:05
Europe/Warsaw

Meet Mercedes DIGITAL #8 – więcej usług za dotknięciem palca

Ósmy odcinek formatu newsowego „Meet Mercedes DIGITAL” jest poświęcony nowym aplikacjom Mercedes me. Mathias Vaitl, szef Mercedes me i oddziału usług cyfrowych w Daimler AG, przedstawi w nim nową generację aplikacji Mercedes me oraz własną, standaryzowaną platformę deweloperską firmy.

Odcinek „Meet Mercedes DIGITAL #8: więcej usług za dotknięciem palca – nowe aplikacje Mercedes me” zostanie wyemitowany we wtorek 4 sierpnia 2020 r. o godzinie 14:00 na cyfrowej platformie Mercedes me media pod adresem media.mercedes-benz.com/meetmercedesdigital, a później będzie dostępny jako wideo na żądanie.

Dzięki aktualnej aplikacji Mercedes me, po raz pierwszy zaprezentowanej w 2015 r., ponad 5 milionów klientów Mercedes-Benz może za pośrednictwem swojego smartfona połączyć się z własnym samochodem i cyfrowymi usługami Mercedes-Benz. Tak powstaje cyfrowy ekosystem wokół każdego z tych aut. Teraz debiutują nowe aplikacje Mercedes-Benz, które są jeszcze atrakcyjniejsze dla użytkownika. Oferują m.in. udoskonalone podstawowe funkcje, krótsze cykle aktualizacji oraz łatwiejszą, bardziej intuicyjną obsługę. Zaktualizowana oferta składa się z trzech aplikacji: Mercedes me, Mercedes me Store oraz Mercedes me Service, które są dostępne do pobrania w sklepach Apple App Store i Google Play Store na 36 rynkach. Do końca lata br. aplikacje będą dostępne w ponad 40 krajach, w których działa Mercedes me. Za ich pomocą można sterować funkcjami samochodu poprzez smartfona, kupować cyfrowe produkty Mercedes-Benz lub rezerwować terminy wizyt w serwisie.

Kolejny odcinek „Meet Mercedes DIGITAL” poprowadzi Yasmine Blair, a Mathias Vaitl zaprezentuje ciekawe informacje na temat architektury nowych aplikacji, czyli tzw. „Software Development Kit” (SDK). W 2019 r. Mercedes-Benz, jako pierwszy producent samochodów, przyznał dostęp do tej standaryzowanej platformy twórcom oprogramowania z całego świata. Pozwala to na opracowywanie nowych funkcji i usług – szybko, elastycznie i zgodne z przejrzystymi wytycznymi.

Wprowadzona w maju seria „Meet Mercedes DIGITAL” to innowacyjny format newsowy na łamach platformy Mercedes me media. Kolejne odcinki w stylu programu informacyjnego przybliżają aktualne tematy ze świata Mercedes-Benz, prezentują szczegółowe analizy, a także zawierają moderowane dyskusje w studio oraz reportaże z fabryk i torów testowych. Każdemu tematowi towarzyszą dodatkowe informacje do pobrania w postaci filmów, tekstów oraz zdjęć.