25
marca
2015
|
01:00
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz Atego królem polskiego Internetu

Atego jest najbardziej poszukiwanym samochodem ciężarowym w polskim Internecie. Za ten wynik, model otrzymał tytuł „Internetowy Samochód Roku 2014” od organizatora konkursu, serwisu Otomoto.pl . Wyróżniony został także Sprinter, który zajął drugie miejsce w kategorii samochodów dostawczych.

Okazuje się że nie tylko nowe Mercedesy ciężarowe są liderem rynku. „Gwiazda”, która w 2014 roku w Polsce zarejestrowała najwięcej pojazdów w całym segmencie >6T, jest równie porządana na rynku wtórnym. Zgodnie z wynikami konkursu „Internetowy Samochód Roku 2014”, Atego okazał się najczęściej wyszukiwanym przez użytkowników serwisu otomoto.pl samochodem ciężarowym.

Model Atego, najmniejszy z rodziny „A” samochodów ciężarowych Mercedes-Benz  jest pojazdem dedykowanym dystrybucji i budownictwu. Zastosowanie znajduje jednak również w całej branży TSL, a także m.in. jako pojazd wojskowy lub pożarniczy. Został nagrodzony licznymi międzynarodowymi wyróżnieniami, w tym dwukrotnie prestiżowym tytułem Truck of the Year w latach 1999 i 2011 (wersja hybrydowa).

Drugim laureatem konkursu okazał się dostawczy Mercedes-Benz Sprinter. Największy dostawczy Mercedes obchodzi w tym roku swoje 20-lecie i otrzymał z tej okazji prezent: tytuł wicelidera na internetowym rynku wtórnym w kategorii samochodów dostawczych.
Prowadzony przez serwis ranking odzwierciedla zainteresowanie Polaków poszeczególnymi modelami pojazdów. Miliony internautów „głosują” przez cały rok – wybierając pożadanie parametry podczas przeszukiwania ofert w serwisie. Konkurs został zorganizowany już po raz dziesiąty, poszczególne modele oceniane były w kilku kategoriach.

Należący do grupy Allegro serwis otomoto.pl jest największą w Polsce internetową giełdą samochodową. Wyniki konkursu zostały opracowane na podstawie ponad miliarda wysłanych przez użytkowników zapytań i ponad 10 milionów ofert.

 „Bardzo cieszymy się z zainteresowania, z jakim spotykają się ciężarowe i dostawcze samochody marki Mercedes-Benz i jest to dla nas podwójnie ważne. Stanowi to z całą pewnością dowód  zaufania, jakim darzą je kierowcy. Ma na to wpływ ich nie tylko ich długowieczność,  niezawodność, czy wytrzymałość – także komfort, bezpieczeństwo i ekonomiczność. Jeśli weźmiemy pod uwagę wysokiej jakości usługi serwisowe, pojazdy te nawet po intensywnym wieloletnim użytkowaniu nadal świetnie spełniają swoje role” – powiedział Aleksander Rzepecki, przedstawiciel Mercedes-Benz Polska. – „Jest to także bardzo ważny sygnał  dla nabywców nowych samochodów spod znakuGgwiazdy. Zainteresowanie używanymi modelami to gwarancja, że odsprzedając swojego kilkuletniego Mercedesa, właściciel uzyska atrakcyjną cenę”.

Kontakt:

Aleksander Rzepecki
Telefon: 022-312-7223
E-mail: aleksander.rzepecki@daimler.com