12
października
2011
|
02:00
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz najbardziej wartościową marką aut premium

W przygotowanym przez prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux rankingu trójramienna gwiazda została także uznana za najbardziej wartościową spośród marek europejskich. Jej wartość szacowana jest na 27,46 mld dolarów, co oznacza 9-procentowy wzrost w porównaniu do wyniku sprzed roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz rośnie nieprzerwanie od 2009 roku.

Autorzy badania przypisują ten sukces niespotykanemu u konkurencji zadowoleniu klientów. Mercedes-Benz skuteczne reaguje na potrzeby rynku i oferuje nowatorskie rozwiązania w dziedzinie zrównoważonego transportu.

„Best Global Brands” to coroczny ranking 100 najbardziej wartościowych marek świata. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność  w oczach konsumentów.