28
września
2012
|
02:00
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz najmocniejszą marką motoryzacyjną

Magazyn „Press” wraz z Press Service monitoring mediów opublikował wyniki badania Top Marka 2012. TVN, Polsat i Mercedes-Benz to pierwsza trójka marek, o których w minionych pięciu latach pisano w prasie najczęściej i najlepiej. W kategorii motoryzacja 2012, Mercedes-Benz zajął ogólnie trzecie miejsce i pierwsze w segmencie Premium.

Jak co roku magazyn Press i Press Service monitoring mediów opublikowały wyniki rankingu Top Marka. W tegorocznej edycji Mercedes-Benz poprawił swoją lokatę z zeszłego roku (4. miejsce) i zajał trzecie miejsce, bedąc jednocześnie jedynym przedstawicielem segmentu Premium. Głównymi kryteriami, które brano pod uwagę, są: liczba publikacji, zasięg oraz wydźwięk.

Po raz pierwszy w  5., jubileuszowej edycji badania, zdecydowano się przyznać nagrodę Marki Marek. Jest to wyróżnienie dla najmocniejszych brandów w prasie na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Wśród dziesięciu najczęściej opisywanych marek Mercedes-Benz zajął 3. miejsce (po TVN i Polsat)  i jest tym samym najmocniejszą marką motoryzacyjną w prasie.

Więcej informacji: http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/39999,TVN-najmocniejsza-marka-w-polskiej-prasie