11
stycznia
2012
|
01:00
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz numerem 1 w segmencie Premium

Sprawdziły się powstające pod koniec 2010 roku pesymistyczne prognozy dotyczące sprzedaży nowych samochodów osobowych, która wyniosła w całym 2011 roku 277 430 sztuk, tj. o 12,2 % mniej niż przed rokiem. Mimo to Mercedes-Benz Polska utrzymał silną pozycję na rynku uzyskując wynik 4862* rejestracji nowych samochodów, tym samym objął pozycję lidera w klasie Premium w Polsce.

Modele cieszące się największą popularnością wśród klientów to Klasa C, Klasa E
oraz Klasa A. Wielkim sukcesem okazały się również kolejne generacje modeli: SLK, CLS, B i M.

Rok 2011 był również rewelacyjny dla marki smart, która zakończyła ten okres z wynikiem 111 zarejestrowanych pojazdów. To daje 73,4-procentowy wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

* źródło CEPiK