Warszawa/Gdańsk,
07
maja
2019
|
16:20
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz partnerem i gościem konferencji Infoshare w Gdańsku

W dniach 8-9 maja 2019 roku w gdańskim centrum kongresowym AmberExpo odbędzie się Infoshare, czyli największa konferencja nowych technologii oraz start-upów w naszej części Europy. To już 13. edycja imprezy, która nieprzerwanie od 2007 r. przyciąga najlepszych polskich oraz światowych ekspertów. Mercedes-Benz jest nie tylko partnerem tegorocznej konferencji, ale też uczestnikiem - 9 maja jej goście będą mogli zapoznać się ze strategią firmy w zakresie mobilności oraz aut elektrycznych.

Na przestrzeni 12 lat Infoshare zdobyła status największej konferencji technologicznej nie tylko w Polsce, ale w Europie Środkowo-Wschodniej. Do grona jej partnerów należą zarówno duże korporacje, jak i obiecujące start-upy. Ich cele są różne - począwszy od rekrutacji pracowników przez nawiązanie relacji biznesowych aż po promocję swoich produktów. Zawsze koncentrują się jednak na nowych technologiach.

Ale Infoshare to także źródło cennych spostrzeżeń, wiedzy i inspiracji: wśród gości konferencji będą m.in. eksperci z takich firm jak IBM, LinkedIn, Slack, Mozilla, Microsoft czy NVIDIA oraz szereg niezależnych specjalistów. Nie chodzi tu wyłącznie o szeroko rozumianą branżę IT, ale również o prezentacje technologicznych trendów, łączenie młodych przedsiębiorców z doświadczonymi inwestorami czy o prelekcje na temat marketingu internetowego czy modeli sprzedaży.

Tegoroczna edycja została podzielona na 9 ścieżek tematycznych, które będą odbywać się na siedmiu różnych scenach. Uczestnicy cenią Infoshare nie tylko ze względu na wysoki poziom merytoryczny, ale też wrażenia, jakie zapewniają imprezy towarzyszące oraz koncert podczas głównej imprezy - w tym roku na gości czeka występ Krzysztofa Zalewskiego.

Mercedes-Benz jest nie tylko partnerem, ale i uczestnikiem tegorocznej konferencji Infoshare. W czwartek 9 maja o godzinie 10:20 podczas jednego z paneli dyskusyjnych Aleksander Rzepecki, menedżer Mercedes-Benz ds. wdrożenia pojazdów elektrycznych w Europie Środkowej, opowie o koncepcji firmy w zakresie mobilności i samochodów elektrycznych. Przybliży przy tym strategię CASE koncernu Daimler, na którą składają się cztery filary: łączności (Connected), jazdy autonomicznej (Autonomous), współdzielenia pojazdów i usług (Shared) oraz napędy elektryczne (Electric).

Przy okazji Mercedes-Benz zaprezentuje i udostępni do jazd testowych m.in. dwa spośród najświeższych modeli wyposażonych w innowacyjny system inforozrywki MBUX z funkcją samouczenia się oraz inteligentną obsługą głosową - nowego Mercedesa CLA oraz nowego Mercedesa Klasy B.

***

Aleksander Rzepecki, menedżer Mercedes-Benz ds. wdrożenia pojazdów elektrycznych w Europie Środkowej (Electric Vehicles Implementation Manager Central Europe), jest odpowiedzialny za rozwój oferty i organizacji sprzedaży Mercedes-Benz w obszarze samochodów elektrycznych (szczególnie za wprowadzenie na rynek nowej marki Mercedes-EQ) w Polsce, Austrii i Czechach. Związany z firmą od 2011 r., do kwietnia 2018 pełnił funkcję managera ds. public relations. Absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim i stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej oraz programu Canadian Executive MBA. W 2016 r. wyróżniony prestiżową nagrodą Dyrektor Marketingu Roku w kategorii „Wyjątkowa skuteczność B2B”.