21
listopada
2011
|
01:00
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz Polska oficjalnym partnerem GOPR

Samochody będą początkowo użyczone na okres roku z możliwością  przedłużenia współpracy o kolejne 2 lata. „Mamy nadzieję, że samochody Mercedes-Benz przyczynią się do jeszcze lepszej pracy ratowników GOPR, którzy swoją pomocą służą nam 24 godziny na dobę przez cały rok. Mercedes-Benz GLK z pewnością zagwarantuje im bezpieczeństwo i komfort w codziennej pracy.” – mówi Paweł Miszkowski, dyrektor marketingu i sprzedaż Mercedes-Benz Cars.  

Mercedes-Benz jest także partnerem organizowanej przez GOPR akcji „Bądź bezpieczny”, która promuje bezpieczne zachowania oraz naukę pierwszej pomocy podczas wyjazdów turystycznych, w  razie wypadu  drogowego i innych codziennych sytuacjach oraz informuje jak wezwać skutecznie pomoc.

Samochody dostarczone dla GOPR to Mercedesy GLK 220 4Matic o mocy 170 KM wyposażone dodatkowo w  Audio 50 APS z syst. nawigacji DVD, automatyczną klimatyzację THERMATIC oraz inteligentne reflektory bi-ksenonowe ILS. Dodatkowo w pracy GOPR-owców pomoże Pakiet Off-road oraz automatyczna skrzynia biegów 7G-TRONIC PLUS. Ekstremalne zimowe warunki jazdy to pole do popisu dla tego kompaktowego SUV-a.

Partnerem Mercedes-Benz jest firma Bridgestone, która zdecydowała się przekazać w ramach realizowanego przedsięwzięcia komplety opon zimowych  LM-25 4x4 do wszystkich samochodów Mercedes-Benz  GLK użyczonych dla GOPR-u. Dzięki zaawansowanej lamelowanej konstrukcji, opony Bridgestone Blizzak LM-25 4x4 oferują dobrze zbilansowane osiągi na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni, a tym samym zapewniają  samochodom SUV nowy poziom precyzyjnej kontroli nawet w najtrudniejszych warunkach zimowych przy wysokich prędkościach.

„Cieszę się bardzo, że Bridgestone może uczestniczyć  w tak ważnym przedsięwzięciu, którego myślą przewodnią jest bezpieczeństwo. Wierzę, że dzięki podjętej inicjatywie nasza firma będzie w sposób aktywny przyczyniać się do podniesienia bezpieczeństwa nie tylko, jak dotychczas na drodze, ale również w górach. To dla nas tym bardziej ważne, że zapewnianie ludziom bezpieczeństwa stanowi fundament filozofii naszej firmy oraz w pełni wpisuje się w realizowaną przez nas strategię na rzecz promowania bezpieczeństwa na drodze w Polsce oraz na  rynku globalnym.“ – powiedział Sergejs Pusnakovs, Dyrektor Generalny Bridgestone na Polskę i Kraje Bałtyckie.