12
września
2012
|
02:00
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz Polska partnerem Kongresu Kobiet

Mercedes-Benz Polska jest partnerem IV Kongresu Kobiet, który odbędzie się w dn. 14-15 września br. w Warszawie. Rekordowej liczbie ponad 8 tys. uczestniczek marka zaprezentuje swoją rynkową premierę - Nową Klasę A 180 CDI Blue EFFICIENCY. Auto stanie przed Salą Kongresową w Pałacu Kultury i Nauki (od strony ulicy Emilii Plater). Nowa Klasa A będzie na Państwa czekać od piątku rano aż do soboty wieczorem.

„Klasa A zadebiutowała w 1997 roku i szturmem zdobyła serca nowej klienteli Mercedes-Benz: ludzi młodych i właśnie kobiet, które przedtem nie myślały o zakupie samochodu naszej marki. W ciągu 15 lat Klasa A znalazła 2,1 mln nabywców. Teraz debiutuje jej całkowicie nowa odsłona – i jestem pewna, że będzie cieszyć się wielkim powodzeniem. Auto jeszcze nie weszło na rynek, a już mamy ponad 40 tys. zamówień na całym świecie” – mówi Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR Mercedes-Benz Polska. „Kongres Kobiet to fantastyczna inicjatywa zrzeszająca aktywne kobiety z biznesu, polityki, świata nauki, sztuki i dziennikarstwa. Mam przyjemność być w Radzie Programowej i cieszę się, że możemy jako firma wesprzeć Kongres na rzecz społecznej i politycznej aktywizacji kobiet.”