Warszawa,
08
listopada
2018
|
18:03
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz Polska partnerem trasy koncertowej Natalii Nykiel

Trasa koncertowa Natalii Nykiel i Mercedes

Natalia Nykiel wyruszyła w nową trasę koncertową – V Tour, promującą jej ostatni album „Discordia”. Występy artystki odbędą się m.in. w Łodzi, Gdańsku, Katowicach i Warszawie. Trasę koncertową wspiera Mercedes-Benz Polska. Prywatnie Natalia jeździ zresztą najnowszym Mercedesem klasy A, który do segmentu kompaktowych aut premium wprowadza niespotykane funkcje – w tym inteligentne sterowanie głosowe aktywowane komendą „Hej, Mercedes”.

Natalia Nykiel w ciągu pięciu lat od debiutu wypracowała sobie pozycję jednej z najbardziej szanowanych i popularnych artystek w kraju. Nie tylko śpiewa, ale pisze też własne teksty. Jej utwory łączą elementy popu, muzyki elektronicznej i alternatywnej.

W październiku Natalia Nykiel ruszyła w trasę koncertową V Tour, która promuje jej drugi album „Discordia”. W kolejnych tygodniach wystąpi w następujących miastach:

  • Łódź/Wytwórnia (8.11),
  • Gdańsk/Teatr Szekspirowski (15.11),
  • Katowice/Królestwo (17.11),
  • Bydgoszcz/Kinoteatr Adria (26.11),
  • Warszawa/Stodoła (28.11).

Podczas koncertów publiczność będzie mogła usłyszeć zarówno utwory z ostatniej płyty Natalii, jak i hity, takie jak „Spokój”, „Bądź duży”, „Total błękit” czy „Error”. To również pierwsza okazja do usłyszenia na żywo najnowszego singla „Łuny”, a także „Pokoju 5” w nowej aranżacji – przy akompaniamencie samego fortepianu. Partnerem trasy koncertowej jest Mercedes-Benz Polska.

Kilka miesięcy temu Natalia Nykiel zdobyła prawo jazdy, a od niedawna jest użytkowniczką nowego modelu Mercedesa Klasy A, którego wygrała w tegorocznej edycji plebiscytu kulturalnego Onetu - O!Lśnienia, triumfując dzięku głosom internautów w kategorii Muzyka popularna.

Jest kosmiczny. Ta technologia, która znajduje się w środku, jest niesamowita. Z tym samochodem można porozmawiać – mówi, jaka jest pogoda, ustawia nawigację” – powiedziała artystka o swojej Klasie A.

Mercedes-Benz wraz z modelem Klasy A systematycznie przyczynia się do odmładzania wizerunku marki. W Europie średnia wieku posiadaczy nowej Klasy A jest o ponad 13 lat niższa od kierowców poprzedniej generacji modelu. Klasa A może pochwalić się także szczególnie wysokim „wskaźnikiem przechwytywania klientów”. W ub.r. w Europie Zachodniej 70% nabywców Klasy A jeździło wcześniej samochodem innej marki.

Sukces jest wynikiem nie tylko nowego podejścia do języka stylistycznego, ale także dzięki nowej generacji multimediów z inteligentnym sterowaniem głosowym. System reaguje na naturalne sformułowania, uczy się zwyczajów użytkownika i pozwala obsługiwać wiele funkcji pojazdu – wystarczy wypowiedzieć komendę „Hej, Mercedes”.