Warszawa,
15
listopada
2021
|
15:51
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz Polska patronem turnieju ESPORT SPORT RIFT w League Of Legends

Mercedes-Benz angażuje się w kolejne e-sportowe projekty w Polsce i na całym świecie. Niedawno zakończyły się światowe mistrzostwa w grze League Of Legends 2021, których partnerem była marka spod znaku trójramiennej gwiazdy, a już wkrótce wystartuje kolejny polski turniej LoL pod jej patronatem – ESPORT SPORT RIFT by Mercedes-Benz. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada 2021 r. w warszawskim ESPORT SPOT. To już druga edycja turnieju – tym razem weźmie w nim udział nie 8, a 16 drużyn, a do wygrania są cenne nagrody, w tym hulajnogi i gadżety Mercedesa.

Druga edycja turnieju

W poprzedniej edycji rozgrywek wzięło udział 8 drużyn z całej Polski, a najlepsza okazała się ekipa „Grecy Maziego”. Kolejna edycja zapowiada się równie emocjonująco, organizatorzy postanowili bowiem zwiększyć liczbę slotów w turnieju z 8 do 16. Zarówno na uczestników, jak i widzów wydarzenia w warszawskim ESPORT SPOT czekają niezwykłe atrakcje oraz cenne nagrody – ich łączna pula wynosi 15 000 zł. Najlepsi zawodnicy oprócz nagród pieniężnych otrzymają hulajnogi oraz akcesoria Mercedes-Benz. Najcenniejszą nagrodą będzie jednak prestiżowe trofeum.

ESPORT SPORT RIFT by Mercedes-Benz będzie świetną okazją, aby rozegrać swój pierwszy turniej w trybie offline, a przy okazji spotkać i porozmawiać z fanami ulubionej gry. Podczas wydarzenia w warszawskim ESPOT będzie można spotkać wszystkich zawodników League Of Legends z Illuminar Gaming. Formularz zgłoszeniowy, a także szczegółowe informacje na temat zapisów i turnieju dostępne są na stronie challengermode.com, a także na Facebooku ESPOT: https://www.facebook.com/ESPOTWarszawa.

Pierwsza edycja turnieju League Of Legends organizowana wspólnie z marką Mercedes-Benz w ESPORT SPOT okazała się ogromnym sukcesem. Dlatego wspólnie podjęliśmy decyzję o kontynuacji rozgrywek. Myślę, że dzięki takim inicjatywom możemy dać szansę oraz wspierać w rozwoju młodych zawodników, którym niestety brakuje miejsca na pokazanie swoich umiejętności – powiedział Piotr „hypia” Adamski, Head of Esports & Gaming w ESPORT SPOT.

Mercedes wspiera dynamiczny rozwój e-sportu

E-sport, czyli sport elektroniczny, dynamicznie się rozwija i przyciąga uwagę milionów ludzi na całym świecie – zwłaszcza młodych. Jedni biorą aktywny udział w rywalizacji online oraz offline, a inni śledzą poczynania swoich ulubionych drużyn i zawodników. E-sport, tak jak inne dyscypliny, ma bowiem swoich licznych fanów, a od uczestników rozgrywek wymaga szczególnych zdolności, w tym doskonałej koordynacji ruchowej, umiejętności wielogodzinnej koncentracji oraz współpracy w zespole. I, tak jak w każdym sporcie, regularnych treningów.

Mercedes-Benz jest pionierem e-sportu w motoryzacji – to jeden z przykładów podążania producenta za duchem młodych pokoleń oraz zaangażowania w ich zainteresowania i styl życia. Marka jest aktywna w ekscytującym świecie sportu elektronicznego od 2017 r., gdy została partnerem międzynarodowej ligi gier komputerowych ESL. W 2019 r. Mercedes jako pierwszy producent samochodów zainwestował w e-sportowy zespół, a od 2020 r. jest wyłącznym partnerem motoryzacyjnym wszystkich światowych wydarzeń e-sportowych League of Legends.

Równocześnie Mercedes-Benz angażuje się w lokalny rozwój e-sportu. W Polsce współpracuje z Illuminar Gaming, jedną z największych organizacji sportów elektronicznych w naszym kraju. Jej zawodnicy rywalizują między innymi w League of Legends – sieciowej grze komputerowej z gatunku multiplayer online battle arena, która w 2020 r. osiągnęła liczbę około 100 mln graczy.

Zapamiętaj tę datę: 20-21 listopada 2021 r. w ESPORT SPOT w Warszawie

Mercedes-Benz Polska firmuje też ESPORT SPOT powered by Mercedes-Benz – studio gamingowe w sercu Warszawy, miejsce nowoczesnej rozrywki zarówno dla graczy, jak i dla fanów e-sportu. Właśnie tam odbędzie się turniej ESPORT SPORT RIFT (Elektrownia Powiśle, ul. Zajęcza 4). ESPORT SPOT powstało z myślą o graczach i ich doświadczeniach – w lokalu mieści się kilkadziesiąt profesjonalnych stanowisk gamingowych dostosowanych do turniejów e-sportowych, aktywności streamingowych i grania dla przyjemności, w tym strefa wyścigów symulacyjnych. Można tu nie tylko pograć, ale też dobrze zjeść, spotkać ze znajomymi, obejrzeć wydarzenia sportowe czy do późnej nocy bawić się przy muzyce znanych DJ-ów.

Organizatorem turnieju jest ESPORT SPOT, a sponsorem głównym – Mercedes-Benz.