Warszawa,
02
grudnia
2019
|
15:50
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz Polska z nagrodą za innowacyjną kampanię marketingową nowego CLA

Mercedes-Benz Polska z nagrodą za innowacyjną kampanię marketingową nowego CLA

Polski oddział Mercedesa otrzymał prestiżową nagrodę w konkursie branży cyfrowego marketingu – IAB MIXX Awards. Wyróżnienie przyznano za kampanię nowej generacji kompaktowego czterodrzwiowego coupé pt. „Nowy CLA. Twoje zasady. Twoja gra”, prezentującą m.in. możliwości innowacyjnego systemu multimedialnego MBUX. Nagrody IAB MIXX Awards przyznano 27 listopada 2019 roku – już po raz trzynasty.

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Nagradzane są w nim wyjątkowo pomysłowe kampanie marketingowe w cyfrowych mediach. Jury ocenia projekty pod kątem strategii, kreacji, wykonania oraz rezultatów. Wszystkie zwycięskie prace mają inspirować i wskazywać przyszłe kierunki rozwoju branży cyfrowej, a przede wszystkim zachęcać do interakcji z marką. Tradycja Mixx Awards sięga 2005 roku, kiedy to konkurs po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory stał się on jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej.

W tegorocznej edycji Mercedes-Benz Polska dostał brąz w kategorii INNOVATION & SMART SOLUTION za kampanię nowej generacji kompaktowego czterodrzwiowego coupé CLA pt. „Nowy CLA. Twoje zasady, Twoja gra”, przygotowaną przez agencje YOC oraz OMD. Kampania reklamowa podkreślała m.in. możliwości innowacyjnego systemu multimedialnego MBUX, sterowanego dotykowo, głosowo lub gestami, a także dynamiczny charakter Nowego Mercedesa CLA. To najbardziej sportowo usposobiony kompaktowy Mercedes – zarówno od strony designu, jak i właściwości jezdnych.

„Nagroda Mixx Awards 2019 to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie – kanały cyfrowe są dziś bowiem najdynamiczniej rozwijającą się sferą działalności reklamowej. Kampania Nowego Mercedesa CLA, a także nagrodzony innowacyjny format reklamowy sterowany komendami głosowymi, pozwolił w spójny i angażujący sposób podkreślić zaawansowane rozwiązania technologiczne systemu MBUX” – powiedziała Urszula Reichman, Dyrektor Marketingu i Produktu Mercedes-Benz Polska – samochody osobowe.

Reklamę „Nowy CLA. Twoje zasady, Twoja gra” można zobaczyć pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=rUR3E9VkCSk.

Skonfiguruj także swojego Mercedesa CLA:

https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/content-pool/tool-pages/car-configurator.html/motorization?rccVehicleModelId=1183841