Stuttgart,
25
października
2018
|
14:28
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz poszerza partnerstwo z ESL

Współpraca w zakresie esportu

Mercedes-Benz odnawia umowę partnerską z ligą gier komputerowych ESL i przedłuża ją do 31 grudnia 2020 roku. W ramach rozszerzonej współpracy Mercedes-Benz staje się światowym partnerem ESL w zakresie mobilności.

Odnawiając dotychczasowe partnerstwo, Mercedes-Benz zwiększa swoje zaangażowanie w błyskawicznie rozwijający się obszar esportu. Pochodząca z Kolonii firma ESL organizuje esportowe turnieje od 18 lat. Tylko w ostatnich latach zmagania graczy w internecie śledziło około 205 milionów ludzi rocznie. Teraz umowa ESL z Mercedesem, podpisana w 2017 r., zostaje poszerzona. Producent ze Stuttgartu będzie kontynuować swoje zaangażowanie w roli partnera premium turniejów ESL One w Dota 2, a także honorowanie najlepszego zawodnika turnieju nagrodą dla „najbardziej wartościowego gracza” (MVP).

Systematycznie zwiększamy nasze zaangażowanie w esport” – mówi Britta Seeger, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialna za marketing i sprzedaż Mercedes-Benz Cars. „Jako marka globalna chcemy otwierać się na nowe grupy docelowe. Esport pozwala nam nawiązać dialog z młodymi ludźmi, zwłaszcza z tymi, którzy interesują się technologią. Cieszymy się, że możemy być częścią błyskawicznie rozwijającej się społeczności graczy i wspierać ESL w dalszym rozwoju tej pełnej akcji, emocjonującej dyscypliny”.

Bardzo cieszymy się, że Mercedes-Benz będzie dalej aktywnie wspierać ESL jako nasz partner” – mówi Ralf Reichert, dyrektor generalny ESL. „Nasza współpraca okazała się pełnym sukcesem i wiele już wspólnie osiągnęliśmy. Dzięki dodatkowej promocji krajowych turniejów na całym świecie Mercedes-Benz wspiera nasze wysiłki w tworzeniu esportowej platformy dla wszystkich – zgodnie z naszą koncepcją »od zera do bohatera«. W przyszłości, razem z Mercedesem, będziemy dalej rozwijać sektor esprortu i promować zrównoważony rozwój tej nowej, ekscytującej dyscypliny”.

Mercedes-Benz opublikował na YouTubie film, który sięga do historii rozwoju gier – a jednocześnie do historii marki: https://youtu.be/jHFPR1KTM-M. „Pong”, pierwsza w historii gra wideo, zostaje wyświetlona na karoserii modelu 450 SEL z lat 70. Później samochód i konsola wspólnie udają się w podróż w czasie do teraźniejszości.