18
lipca
2011
|
02:00
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz rozpoczyna sprzedaż nowej Klasy M

Nowa Klasa M na początku oferowana będzie w trzech wersjach:
Typ                                                        Cena PLN netto  Cena PLN brutto
ML 250 BlueTEC 4MATIC                 214 227,64           263 500,00
ML 350 BlueTEC 4MATIC                 221 951,22           273 000,00
ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY  221 138,21           272 000,00


Średnio, nowy Klasa M zużywa 25 procent mniej paliwa niż jego poprzednik. Będzie to najbardziej ekonomiczny pojazd w swoim segmencie, niezależnie od tego czy jest wyposażony w napęd hybrydowy, czy nie. Oferuje on jednocześnie najwyższej klasy systemy aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa, jak również unikalne połączenie dynamiki, komfortu i przyjemności z jazdy.

Dzięki systemowi AdBlue zastosowanemu w dwóch wersjach diesla ML 250 BlueTEC 4MATIC i ML 350 BlueTEC 4MATIC samochód ten spełnia kryteria Euro 6, ograniczając emisję spalin.

Pakiet bezpieczeństwa w nowej Klasie M obejmuje do dziewięciu poduszek powietrznych, system wykrywania senności ATTENTION ASSIST, system bezpieczeństwa PRE-SAFE, adaptacyjne światła hamowania i asystenta hamowania (BAS). Opcjonalnie istnieje również możliwość rozszerzenia systemów wspomagania za pomocą Active Lane Keeping Assist lub Active Blind Spot Assist.

W ramach wprowadzenia na rynek nowej Klasy M, Mercedes-Benz będzie oferować limitowany specjalny model o nazwie "Edition 1". Ten model będzie wyposażony m.in. w pakiet sportowy AMG, oraz niezwykle ekskluzywne i imponujące wnętrze.

Aktualna Klasa M nadal cieszy się ogromną popularnością nawet na krótko przed premierą jego następcy, co przejawia się również w wynikach sprzedaży w 2011 roku. Od początku roku zostało dostarczonych 39.260 sztuk tych aut do klientów, co stanowi wzrost o 13,2 procent w stosunku do roku ubiegłego roku. Podliczając sprzedaż ogólną, od wprowadzenia tej Klasy na rynek w 2005 roku, ponad pół miliona klientów zdecydowało się na zakup tego samochodu, przez co stał się on najlepiej sprzedającym SUV-em na rynku.

"Klasa M była wielkim sukcesem od samego początku. Nie tylko jest to najlepiej sprzedający się samochód w swoim segmencie, ale także ma najbardziej lojalnych klientów. " mówi Dr Joachim Schmidt, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars