Stuttgart,
07
lipca
2020
|
15:40
Europe/Warsaw

Mercedes-Benz uruchamia komunikację nowej Klasy S na łamach Mercedes me media

Mercedes-Benz wzbogaca swoją cyfrową platformę informacyjną o dodatkowy format newsowy na temat nowej Klasy S, której światowy debiut – wirtualny – odbędzie się we wrześniu 2020 r. Trzy odcinki z serii „Poznaj Klasę S cyfrowo”, emitowane od 8 lipca 2020 r., przybliżą niektóre z przełomowych innowacji, dzięki którym nowa limuzyna umocni swoją wiodącą pozycję jako najlepszego samochodu na świecie. Markus Schäfer, członek zarządu Daimler AG i Mercedes-Benz AG odpowiedzialny za badania w grupie Daimler oraz szef operacyjny Mercedes-Benz Cars, zapowiedział najnowszą serię, ujawniając kilka detali nowej Klasy S. Film jest już dostępny na specjalnej stronie, pod adresem media.mercedes-benz.com/s-class, gdzie zostaną opublikowane również trzy odcinki „Poznaj Klasę S cyfrowo” oraz powiązane treści. Aby nie przegapić kolejnych części, przedstawiciele mediów mogą zarejestrować się w celu odbierania powiadomień push.

„Nowa Klasa S jest »naszpikowana« przełomowymi innowacjami i winduje osobistą mobilność w segmencie aut luksusowych na zupełnie nowy poziom. Prezentując serię filmów »Poznaj Klasę S cyfrowo«, chcemy dostarczyć przedstawicielom mediów kluczowe informacje na temat nowej limuzyny przed jej światową premierą” – powiedziała Katja Bott, szefowa ds. globalnej komunikacji w Mercedes-Benz Cars & Vans. „To udoskonalenie naszego docenionego formatu newsowego pt. »Meet Mercedes DIGITAL« (z ang. poznaj Mercedesa cyfrowo), który w kolejnych, równolegle publikowanych odcinkach będzie prezentował inne nowe produkty i osiągnięcia naszej firmy”.

Format informacyjny „Poznaj Klasę S cyfrowo” obejmuje również moderowane programy z wywiadami w studio, a także raporty z fabryk i torów testowych. Każdemu odcinkowi towarzyszą szczegółowe informacje w postaci filmów, grafik, informacji prasowych oraz zdjęć do pobrania. Przedstawiciele mediów mają również możliwość porozmawiania z ekspertami Mercedes-Benz.

Pokaz pierwszego odcinka, z udziałem Sajjada Khana i Gordena Wagenera, odbędzie się 8 lipca. Pierwszy odcinek „Poznaj Klasę S cyfrowo: mój MBUX” zostanie wyemitowany 8 lipca 2020 r. o godz. 11:30. Będzie on poświęcony nowej generacji systemu operacyjnego Mercedes-Benz User Experience (MBUX). Sajjad Khan, członek zarządu Mercedes-Benz AG odpowiedzialny za strategię CASE, oraz Gorden Wagener, szef designu Daimler AG, w detalach przedstawią nowe możliwości interakcji z samochodem i jego personalizacji.

Drugi odcinek „Poznaj Klasę S cyfrowo: innowacja poprzez inteligencję”, który zostanie nadany 29 lipca 2020 r., będzie dotyczyć kwestii bezpieczeństwa i wygody. Trzeci – „Poznaj Klasę S cyfrowo: luksus i dobre samopoczucie” z 12 sierpnia 2020 r. – skoncentruje się natomiast na luksusie i komforcie, jaki ma zapewniać wnętrze nowej „eski”.