17
listopada
2016
|
01:00
Europe/Warsaw

Międzynarodowe targi pojazdów użytkowych w Hanowerze: interaktywna gra mobilna FleetBoard „App your Truck”

• „App your Truck” zaprasza użytkowników do wzięcia udziału w wirtualnym polowaniu na usługi FleetBoard i poznania pierwszych 14 aplikacji z nowego sklepu FleetBoard Store

• Pojedynek na targach: podstawowe szkolenie torowe AMG dla gracza o najwyższej liczbie punktów

• Cyfryzacja ciężarówki dzięki wirtualnej rzeczywistości


Stuttgart. Podczas wrześniowych międzynarodowych targów pojazdów użytkowych w Hanowerze swoją premierę świętował nowy sklep z aplikacjami FleetBoard Store. W chwili debiutu jego oferta będzie obejmować 14 prototypowych aplikacji. Daimler FleetBoard zaoferował gościom targów okazję do zapoznania się z nowymi aplikacjami i innymi usługami FleetBoard - i to w ciekawej, angażującej formie. Interaktywna gra mobilna „App your Truck” usługi pozwalała na przetestowanie aplikacji w pobliżu stoiska Mercedes-Benz (hala 14/15). A zdecydowanie warto było zagrać: każdy użytkownik zdobywał punkty, a najlepszy wygrał organizowane przez AMG szkolenie na torze wyścigowym - i zyskał okazję, by udoskonalić sportowe i bezpieczne prowadzenie, a przy okazji po raz pierwszy spróbować sportowej jazdy po torze.


„App your Truck” zaprasza graczy na wirtualne polowanie


„App your Truck” to interaktywna gra mobilna, w ramach której gracze zgromadzeni przy stoisku targowym Daimlera mogą wziąć udział w wirtualnym polowaniu z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, a w kolejnym etapie „zdigitalizować ciężarówkę”. Celem aplikacji jest poinformowanie gości targów o postępującej cyfryzacji i łączności ciężarówek - a FleetBoard odgrywa tu aktywną rolę. Od 22 do 29 września różne aplikacje ze sklepu FleetBoard Store były cyfrowo „poukrywane” w okolicach stoiska, czekając na odkrycie przez odwiedzających. „App Your Truck” korzysta z wbudowanej w smartfona kamery oraz łączności Bluetooth i na cyfrowym radarze wskazuje różne aplikacje zlokalizowane w pobliżu stoiska. Dzięki temu użytkownicy mogą je zbierać i dodawać do swojej cyfrowej kolekcji, która pozwoli w dogodnym momencie odkryć więcej informacji na temat zalet i funkcjonalności każdej
z aplikacji.


Cyfryzacja ciężarówki dzięki wirtualnej rzeczywistości


Gdy tylko użytkownik znajdzie się na stosiku Daimlera i ściągnie aplikację na swojego smartfona, rozpoczyna grę - jej celem jest zainstalowanie odkrytych aplikacji w tak wielu wirtualnych ciężarówkach, jak to tylko możliwe. Użytkownik dokonuje tego poprzez upuszczenie ikony aplikacji na pojazdach, które z różnymi prędkościami poruszają sie na ekranie. Punkty przyznawane były zarówno za każdą „zdigitalizowaną” w ten sposób ciężarówkę, jak i samo dodanie aplikacji do kolekcji. Gra symbolizuje istotę nowego sklepu FleetBoard Store: ciężarówki są cyfryzowane dzięki dodawaniu do nich aplikacji. Użytkownicy mogli sprawdzać swoją aktualną pozycję w rankingu w zakładce z najwyższymi wynikami. Aplikacja pojawiła się w sklepach Android Play Store oraz iOS App Store wraz z rozpoczęciem targów, 22 września 2016 roku. Mogli z niej korzystać użytkownicy smartfonów z wbudowaną kamerą i łącznością Bluetooth.


Więcej informacji na temat Daimlera można znaleźć w internecie, pod adresem: www.media.daimler.com oraz www.fleetboard.com