17
czerwca
2014
|
02:00
Europe/Warsaw

Nagrody dla najlepszych dealerów Mercedes-Benz

Nie tylko produkt – także poziom obsługi klienta i jakość serwisu bezpośrednio przekładają się na satysfakcję nabywców oraz kierowców. Aby pielęgnować ich zaufanie, Mercedes-Benz Polska co 6 miesięcy monitoruje i ocenia działalność swoich dealerów, a co roku najlepszym z nich przyznaje nagrody.
 
Już od 2005 roku Mercedes-Benz Polska prowadzi system kompleksowej oceny dealerów spod znaku trójramiennej gwiazdy. Dealerów ocenia się w pięciu kategoriach: sprzedaży aut osobowych, dostawczych, ciężarowych, serwisu i części oraz usług finansowych. W przypadku każdej z nich punktowane są cztery kryteria:

• realizacja celów/osiąganie wzrostu działalności;
• kondycja finansowa;
• jakość obsługi klienta;
• jakość współpracy z Mercedes-Benz Polska.

Oceny dokonuje Dział Zarządzania Siecią Dealerską, a rezultaty ogłaszane są podczas spotkania dealerów Mercedes-Benz w Warszawie. Regularne monitorowanie ich działalności pozwala podnosić jakość usług - nie tylko w zakresie bieżących potrzeb serwisowych, ale i we wdrażaniu rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów zarządzania flotą samochodową. Dla klienta to również cenna rekomendacja przy wyborze stacji obsługi.

Tytułem Dealera Roku 2014 - czyli firmy, która uzyskała najlepszy wynik we wszystkich kategoriach za rok 2013 - nagrodzono firmę Duda-Cars S.A. W poszczególnych kategoriach przodują:

• I miejsce w kategorii Samochody Osobowe: BMG Goworowski Sp. z o.o.
• I miejsce w kategorii Samochody Dostawcze: Auto Partner Jan Garcarek i Andrzej Garcarek Sp.J.
• I miejsce w kategorii Samochody Ciężarowe: Auto Partner Jan Garcarek i Andrzej Garcarek Sp.J.
• I miejsce w kategorii Serwis i Części Zamienne: DDB Auto Bogacka Sp.J.
• I miejsce w kategorii Usługi i Produkty Finansowe: DDB Auto Bogacka Sp.J.

Jak wygląda wzorowa placówka Mercedes-Benz w Polsce? Widać to na przykładzie salonów Duda-Cars S.A. w Poznaniu, BMG Goworowski Sp. z o.o. w Gdyni czy Auto Partner z Ociąża k. Kalisza. Na klientów czekają tu wygodne kanapy, telewizja, aktualny wybór czasopism, a także dostęp do zimnych i gorących napojów. Przez panoramiczną szybę mogą oni śledzić pracę serwisu, a w razie potrzeby skorzystać z menu restauracji Mercedes Cafe lub pokoju hotelowego.