Warszawa,
30
maja
2016
|
02:00
Europe/Warsaw

Nowa kampania 360°: Klasa V perfekcyjnym autem rodzinnym dla Rogera Federera

Podsumowanie

Mercedes-Benz Vans uruchamia nową, 360-stopniową kampanię Klasy V, opartą na spotach emitowanych w telewizji i internecie oraz klasycznych reklamach publikowanych w prasie i w sieci. Bohaterami kampanii są: szwajcarski mistrz tenisa i ojciec dwóch par bliźniąt Roger Federer, jego rodzina oraz ich nowy, „przytulny” kompan - Vuddi. I oczywiście Klasa V. Polska premiera reklam z Rogerem Federerem będzie miała miejsce w czerwcu.

Cieszymy się, że Roger Federer występuje w naszej nowej kampanii Klasy V. Gwiazda tenisa i nasz rodzinny van tworzą razem idealny duet” - mówi Nicolai Berger, szef komunikacji marketingowej i informacji produktowej w oddziale Mercedes-Benz Vans. „Dla ojców takich jak Roger Federer - uprawiających sport, przywiązujących uwagę do dużej ilości miejsca, wysokiego poziomu bezpieczeństwa i stylowego designu, Klasa V jest perfekcyjnym samochodem rodzinnym”.

 
Głównym elementem 360-stopniowej kampanii jest internetowy klip, wyreżyserowany przez Kaya Kienzlera i wyprodukowany przez studio Film Deluxe. Przedstawia on rodzinę Federerów podczas weekendowego wypadu Klasą V. W trakcie zabawy w zbijanie puszek na jarmarku Roger niespodziewanie wygrał główną nagrodę - futrzaną przytulankę imieniem Vuddi. To połączenie słowa „buddy” (po polsku „kumpel”) oraz litery „V” - od Klasy V. Gdy Vuddi okazuje się żywym stworzeniem, natychmiast zdobywa wielką sympatię Federerów i oczywiście zyskuje swoje własne miejsce w rodzinnym Mercedesie.

 

Klip można obejrzeć pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=scqeUqFjWVQ
 
Kampania nowej Klasy V została zaprojektowana przez agencję kreatywną Lukas Lindeman Rosinski (LLR) z Hamburga, wiodącą agencję obsługującą oddział Mercedes-Benz Vans na rynkach międzynarodowych i na rodzimym rynku niemieckim.