Stuttgart,
20
maja
2020
|
13:44
Europe/Warsaw

Nowy cyfrowy format newsowy dla przedstawicieli mediów: „Meet Mercedes DIGITAL” – cyfrowa konferencja prasowa ewoluuje

25 maja 2020 r. Mercedes-Benz uruchomi na swojej cyfrowej platformie Mercedes me media innowacyjny format newsowy, zapewniający przedstawicielom mediów dostęp do kompleksowych informacji na temat najnowszych innowacji technicznych, nowych modeli oraz rozwoju firmy – nawet w czasach dystansu społecznego. Seria „Meet Mercedes DIGITAL”, niczym program informacyjny, będzie w regularnych odstępach czasu prezentować aktualne tematy, przedstawiając informacje ogólne i kontekst, a także oddawać głos ekspertom. Moderowane programy będą zawierać rozmowy w studio oraz reportaże z fabryk albo torów testowych. Szczegółowe informacje na poruszane tematy zostaną udostępnione w postaci plików do pobrania – filmów, grafik, komunikatów prasowych i zdjęć. Ponadto, na wybrane tematy użytkownicy będą mogli dyskutować z ekspertami Mercedes-Benz. Poszczególne odcinki „Meet Mercedes DIGITAL” i wszystkie towarzyszące im treści będą publikowane w specjalnym serwisie dla mediów na stronie media.mercedes-benz.com/meetmercedesdigital. Aby nie przegapić programu, już teraz przedstawiciele mediów mogą się zarejestrować w celu otrzymania powiadomienia push.

„Specjalne czasy wymagają specjalnego podejścia – dlatego stworzyliśmy »Meet Mercedes DIGITAL«, czyli innowacyjny format newsowy, który zapewnia przedstawicielom mediów kompleksowe i szczegółowe informacje o nowościach związanych z naszą marką i naszymi produktami” – mówi Katja Bott, dyrektor ds. globalnej komunikacji Mercedes-Benz Cars & Vans.

„Z pewnością taki format nie zastąpi kontaktu bezpośredniego. W czasach ograniczeń międzynarodowych podróży i braku wydarzeń na żywo staramy się jednak wykorzystać wszystkie techniczne funkcje naszej znanej i już sprawdzonej cyfrowej platformy Mercedes me media. Pozwala nam to odpowiednio się przygotować i oferować informacje, którymi w innym przypadku dzielilibyśmy się w rozmowach z przedstawicielami mediów podczas naszych wydarzeń”.

Start: 25 maja, z udziałem Oli Källeniusa i relacją z fabryki akumulatorów w Kamenz (Niemcy)

Pierwszy odcinek „Meet Mercedes DIGITAL: Executive Update” (z ang. aktualizacja od zarządu), datowany na 25 maja 2020 r., spogląda w przyszłość: oprócz wznowienia produkcji samochodów skupia się na ambitnych przyszłych celach Mercedes-Benz i zdradza perspektywy na kolejne podejmowane działania oraz środki. Ola Källenius, prezes zarządu Daimler AG i Mercedes-Benz AG, udzieli w nim informacji na temat aktualnej sytuacji i przeanalizuje kamienie milowe, które udało się już osiągnąć w ramach strategii „Ambicja 2039” – na drodze do stworzenia firmy neutralnej pod względem emisji CO2. Ponadto Jörg Burzer, członek zarządu Mercedes-Benz AG odpowiedzialny za produkcję i zarządzanie łańcuchem dostaw, po raz pierwszy zabierze widzów za kulisy produkcji akumulatorów w Kamenz koło Drezna (Niemcy).

Drugi odcinek „Meet Mercedes DIGITAL: Welcome to the E-Class Family” (z ang. witamy w rodzinie Klasy E) skoncentruje się na światowej premierze odnowionej Klasy E w wersjach Coupé i Kabriolet. Przedstawiciele mediów będą mieli okazję po raz pierwszy poznać oba modele w cyfrowej formie. Kilka kolejnych odcinków „Meet Mercedes DIGITAL” ukaże się w najbliższych tygodniach.