Stuttgart,
18
maja
2021
|
14:34
Europe/Warsaw

Nowy EQS elektryzuje Rejkiawik podczas turnieju League of Legends Mid-Season Invitational 2021

Mercedes-Benz rozpoczyna sezon 2021 w świecie e-sportu jako globalny partner motoryzacyjny turnieju League of Legends Mid-Season Invitational (MSI) 2021. Producent spod znaku trójramiennej gwiazdy po raz pierwszy będzie współtworzyć wydarzenie inaugurujące tegoroczny międzynarodowy sezon League of Legends (LoL). Podczas „koronacji” nowego Mistrza MSI i uroczystości wręczenia trofeów zwycięskiej drużynie w Islandii wystąpi najnowsza elektryczna limuzyna Mercedes-EQ – model EQS.

Szósta edycja MSI rozpoczęła się 6 maja i potrwa do 23 maja 2021 r., a jej zwieńczeniem są finały oraz późniejsza ceremonia wręczenia pucharów. Pierwsza międzynarodowa impreza sezonu odbywa się w stolicy Islandii, Rejkiawiku. Po pierwszych występach w roli globalnego partnera motoryzacyjnego na zeszłorocznych Mistrzostwach Świata League of Legends (World) oraz wydarzeniu All-Star, Mercedes-Benz kontynuuje swoje zaangażowanie w świat e-sportu podczas Mid-Season Invitational 2021.

Poza formatami w globalnej transmisji na żywo Mercedes-Benz w coraz większym stopniu koncentruje się na cyfrowej aktywizacji, angażującej społeczność fanów LoL na całym świecie. Teraz mogą oni znów sprawdzić swoją wiedzę i wygrać atrakcyjne nagrody w grze. W każdej kolejce MSI Mercedes-EQ dostarcza 500 niestandardowych, firmowanych gwiazdą skrzyń Masterwork Chests – pudełek z przedmiotami pożądanymiw czasie rywalizacji. Quiz jest dostępny pod następującym linkiem: http://mercedes-eq-hextech-chest-quiz.com.

Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu, wspólnie ze światową społecznością e-sportu śledzi przebieg pierwszej globalnej e-sportowej imprezy w tym sezonie: „W ubiegłym roku rozpoczęliśmy intensywną współpracę z Riot Games – udało nam się zainspirować globalną społeczność e-sportu. Prezentując EQS-a podczas Mid-Season Invitational, chcemy zrobić kolejny krok i pokazać (fanom LoL), jakie możliwości oferuje przyszłość mobilności”.

Podczas MSI Mercedes-Benz organizuje dla fanów głosowanie na najlepsze rozgrywki – „Drive to Victory” (z ang. jedź do zwycięstwa). Mecz wyróżniony przez społeczność zostanie ponownie przeanalizowany przez ekspertów tuż przed finałem z wykorzystaniem najnowszych technik transmisji e-sportowych wydarzeń. Głosować można za pośrednictwem kanału @lolesports na Twitterze.

Wraz z rozpoczęciem e-sportowego sezonu 2021 Mercedes-Benz startuje z kampanią „Exceed the game, unleash the future” (z ang. »wykrocz« poza grę, uwolnij przyszłość), nawiązującą do niedawnej światowej premiery EQS-a. Łączy ona awangardową prezentację nowego topowego modelu z rodziny Mercedes-EQ z wizją rozwoju e-sportu. 30-sekundowy spot, który można obejrzeć podczas transmisji wydarzenia oraz w mediach społecznościowych, ma jasny przekaz: elektromobilność i e-sport weszły do głównego nurtu i w przyszłości nabiorą jeszcze większego znaczenia. W ten sposób Mercedes-Benz bezpośrednio zwraca się do młodych, świadomych cyfrowo odbiorców, zorientowanych na przyszłość i zainteresowanych innowacjami.

Informacje na temat League of Legends Esports

League of Legends Esports (LoL Esports) to światowej klasy sport, który od 2010 r. przyciąga uwagę milionów fanów na całym świecie. Obecnie w ponad 100 profesjonalnych drużynach League of Legends Esports rywalizujących w licznych regionalnych ligach gra ponad 800 profesjonalnych zawodników. W ramach każdej takiej ligi zespoły walczą ze sobą przez cały rok (podzielony na dwa sezony), zbierając punkty pozwalające im zakwalifikować się do dwóch głównych międzynarodowych zawodów: Mid-Season Invitational oraz Mistrzostw Świata (Worlds). Na zakończenie sezonu fani głosują na swoich ulubionych graczy z każdej ligi, nominując ich do udziału w wydarzeniu All-Star, w którym zawodnicy toczą weekendową, towarzyską rywalizację. Więcej informacji można uzyskać na stronach www.lolesports.com i www.lolesportsmedia.com.