Stuttgart,
23
lipca
2021
|
14:38
Europe/Warsaw

Nowy Mercedes-Benz Citan: kompaktowe wymiary zewnętrzne, duża przestrzeń i wysoka funkcjonalność

Cyfrowa premiera w mediach Mercedes me

Nowy Mercedes-Benz Citan i jego w pełni elektryczny wariant – eCitan – będą świętować swoją premierę w środę, 25 sierpnia 2021 r. o godzinie 14:00. (CEST). Nowy mały van zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publicznie na platformie medialnej online Mercedes me. Najważniejsze zalety tego nowego projektu opiszą w krótkich wypowiedziach Marcus Breitschwerdt (szef Mercedes-Benz Vans), Natalie Sonntag (marketing produktów Mercedes-Benz Small Vans) i Dirk Hipp (główny inżynier Mercedes-Benz Small Vans). Począwszy od niepowtarzalnego designu i stylu jazdy, po bezpieczeństwo i łączność – nowa generacja Citana ma w sobie DNA, którego klienci oczekują od marki Mercedes-Benz. Kompaktowe wymiary zewnętrzne w połączeniu z przestronnym wnętrzem i dużą pojemnością ładunkową otwierają szeroki zakres zastosowań dla nowego małego vana, zwłaszcza w działalności dystrybucyjnej w centrach miast. Ergonomiczny i łatwy dostęp do wnętrza oraz przestrzeni ładunkowej zapewniają szeroko otwierane drzwi przesuwne po lewej, jak i prawej stronie pojazdu, a także niski próg załadunku.

Citan Tourer zapewni również wygodną jazdę pasażerom. Poza imponującą funkcjonalnością i elastycznością, pojazd zapewnia bogate wyposażenie w systemy bezpieczeństwa oraz wysoki komfort jazdy.

Premierę Citana można śledzić na stronie https://media.mercedes-benz.com/Citan. Na platformie medialnej Mercedes me Mercedes-Benz Vans oferuje również dalsze, bardziej szczegółowe informacje i obsługę przedstawicielom mediów. Oprócz oryginalnej komunikacji w języku angielskim dostępne są tłumaczenia na kilka języków materiałów do przeczytania lub pobrania. Pełny pakiet materiałów prasowych zawiera teksty, zdjęcia, ilustracje oraz krótkie filmy.

Mercedes-Benz AG w skrócie

Mercedes-Benz AG odpowiada za globalną działalność Mercedes-Benz Cars i Mercedes-Benz Vans, zatrudniając ponad 170 000 pracowników na całym świecie. Prezesem Zarządu Mercedes-Benz AG jest Ola Källenius. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży samochodów osobowych, dostawczych oraz usługach związanych z pojazdami. Ponadto organizacja aspiruje do miana lidera w dziedzinie mobilności elektrycznej i oprogramowania samochodowego.

Portfolio produktów obejmuje markę Mercedes-Benz wraz z submarkami Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, Mercedes-EQ, G-Class oraz marką smart. Marka Mercedes me oferuje dostęp do usług cyfrowych Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz AG to jeden z największych na świecie producentów samochodów luksusowych. W 2020 roku sprzedał około 2,1 miliona aut osobowych i prawie 375 000 pojazdów dostawczych. W swoich dwóch segmentach biznesowych Mercedes-Benz AG stale rozwija swoją światową sieć produkcyjną – liczącą ok. 35 zakładów produkcyjnych na czterech kontynentach – przygotowując się do spełnienia wymagań mobilności elektrycznej. Jednocześnie firma buduje i rozbudowuje swoją globalną sieć produkcji akumulatorów na trzech kontynentach.

Zrównoważony rozwój jest filarem strategii Mercedes-Benz oraz samej firmy, a to oznacza tworzenie trwałej wartości dla wszystkich interesariuszy: klientów, pracowników, inwestorów, partnerów biznesowych i całego społeczeństwa. Podstawą tego jest zrównoważona strategia biznesowa Daimlera. W ten sposób firma bierze odpowiedzialność za ekonomiczne, ekologiczne i społeczne skutki swojej działalności i patrzy na cały łańcuch wartości.