07
września
2012
|
02:00
Europe/Warsaw

Nowy Mercedes-Benz Klasy A debiutuje na Vervie

Nowa Klasa A to samochód długo wyczekiwany, co potwierdzają ostatnie wyniki. „Na nową Klasę A zebraliśmy ponad 40 tys. zamówień, i to jeszcze przed oficjalną premierą rynkową. Chcemy, żeby ta pozytywna reakcja przełożyła się wraz z kampanią na dalsze wzrosty” – mówi Anders Sundt Jansen, Vice President Brand Communication Mercedes-Benz Cars. Verva Street Racing to doskonały moment na debiut. Wielotysięczna publiczność, otoczenie gwiazd oraz szybkich samochodów to idealne środowisko dla Nowej Klasy A. Poza prezentacją auta na Vervie zobaczymy także paradę aut. Za sterami Nowej Klasy A usiądą ambasadorzy marki Mercedes-Benz m.in. Mika Hakkinen, Anna Mucha, Mateusz Kusznierewicz oraz Michał Żebrowski.

Zobacz Nową Klasę A na własne oczy

Dla tych, którzy będą chcieli obejrzeć samochód z bliska oraz usiąść za jego kierownicą Mercedes-Benz stworzył specjalny pawilon dedykowany nowemu modelowi. Wszyscy zainteresowani będą mieli możliwość zapoznać się z cechami Nowej Klasy A. Pasjonujący design, dynamiczny charakter, wzorowe bezpieczeństwo i unikalne funkcje internetowe –  to tylko część określeń opisujących Nową Klasę A. Równolegle do hucznej premiery na Verva Street Racing, w salonach Mercedes-Benz  w całej Polsce zorganizowano „drzwi otwarte”. Każdy będzie mógł przyjść i umówić się na jazdy próbne. Nowa Klasa A jest dostępna w sprzedaży w cenie od 89 900 zł.

Promocja nowej klasy A ruszą już we wrześniu

„Wow! Puls Nowej Generacji. Nowa Klasa A” to hasło towarzyszące najmniejszemu modelowi Mercedesa. Już we wrzesniu rusza promocja we wszystkich kanałach komunikacji. Reklamy prasowe i spoty telewizyjne przedstawiają cechy szczególne kompaktowego Mercedesa, zawierają zaproszenia na prezentacje i jazdy próbne oraz prezentację oferty finansowej. W roli głównej występuje tu model A 250 Sport z diamentowym grillem. Nowoczesne formy reklamowe pojawią się w magazynach konsumenckich i branżowych oraz w prasie codziennej, a także na billboardach w widocznych miejscach polskich miast. Wszystkie drukowane ogłoszenia będą zawierały kod QR, prowadzące bezpośrednio do interaktywnej platformy online, gdzie już od marca łączą się wszystkie globalne aktywności komunikacyjne dotyczące Nowej Klasy A. Witryna dostępna pod adresem www.mercedes-benz.com/a-class wykorzystuje innowacyjną koncepcję - wystarczy przewijać stronę, aby dostać się do świata Klasy A, poznać ją z bliska i umówić się na jazdę próbną oraz dowiedzieć się więcej na temat atrakcyjnej oferty finansowania.

Pierwsza na świecie: interaktywna instrukcja obsługi Klasy A

Wraz z „Przewodnikiem po Klasie A” Mercedes-Benz po raz pierwszy prezentuje kompletną instrukcję obsługi Klasy A dla użytkowników smartfonów. Mobilny przewodnik zawiera mnóstwo użytecznych funkcji, takich jak szybkie poznanie podstawowych elementów samochodu oraz krótkie klipy filmowe, prezentujące sposób obsługi auta. „Przewodniki Mercedes-Benz” i „Przewodnik po Klasie A” dostępne są w Gogle Play Store oraz Apple App Store. Można ich używać na wszystkich popularnych smartfonach.