Stuttgart,
27
sierpnia
2020
|
09:00
Europe/Warsaw

Nowy Mercedes-Benz Klasy S oferuje zupełnie nowe doświadczenie motoryzacyjnego luksusu. Finałowe wydanie „Poznaj Klasę S cyfrowo”: światowa premiera modelu na łamach Mercedes me media

Dzięki innowacjom, które koncentrują się na ludziach, Mercedes-Benz kształtuje kolejną generację nowoczesnej, indywidualnej mobilności. Klasa S symbolizuje fascynujący świat marki i definiuje segment aut luksusowych. Nowej luksusowej limuzyny można doświadczać czterema zmysłami – wzrokiem, dotykiem, słuchem i węchem. Jednocześnie najnowsza Klasa S oferuje wiele innowacji, m.in. z zakresu wsparcia kierowcy, interakcji z podróżującymi oraz ich ochrony. W ostatnich tygodniach Mercedes-Benz przedstawił wybrane najważniejsze cechy nowej Klasy S w trzech odcinkach serii „Poznaj Klasę S cyfrowo”. Teraz czas na finał cyfrowego formatu, który pozwoli dziennikarzom i przetwórcom treści śledzić globalną premierę modelu online, na łamach Mercedes me media. Innowacje okrętu flagowego Mercedes-Benz szczegółowo przedstawią przedstawiciele najwyższego kierownictwa: Ola Källenius, prezes zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG, zabierze widzów na ekskluzywną jazdę próbną. Gorden Wagener, szef designu Grupy Daimler, objaśni szczegóły filozofii projektowania. Britta Seeger, członek zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG odpowiedzialna za sprzedaż, przybliży innowacje definiujące wrażenia klienta, a Markus Schäfer, członek zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG odpowiedzialny za badania w Grupie Daimler i dyrektor operacyjny Mercedes-Benz Cars, omówi zaawansowane rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa. Producent zaprezentuje też ultranowoczesną fabrykę Klasy S: będzie to pierwszy seryjny model wytwarzany w „Fabryce 56”. Ponadto o swoich wrażeniach ze spotkania z nową „eską” opowiedzą ważne osobistości.

Światowa premiera modelu będzie transmitowana online w środę, 2 września 2020 r., od godziny 14:00 (CEST) na cyfrowej platformie Mercedes me media, pod adresem https://media.mercedes-benz.com/s-class, a następnie będzie dostępna w formie wideo na żądanie.

Dzięki licznym innowacjom nowy Mercedes-Benz Klasy S na nowo definiuje segment samochodów luksusowych. Nie tylko staje się znacznie bardziej inteligentny, ale przy okazji na zupełnie nowy poziom przenosi wrażenia z jazdy – odwołując się przy tym do czterech zmysłów. Na przykład nowa generacja Mercedes-Benz User Experience (MBUX) zarówno kierowcy, jak i pasażerom oferuje innowacyjne możliwości interakcji oraz personalizacji. Wnętrze bardziej niż kiedykolwiek odpowiada koncepcji „trzeciego miejsca”, czyli azylu pomiędzy domem a pracą. Nowa Klasa S wyznacza również nowe standardy w zakresie bezpieczeństwa – jest na przykład pierwszym seryjnie produkowanym autem osobowym wyposażonym w czołowe poduszki powietrzne dla pasażerów tylnych siedzeń. Te i wiele innych innowacji potwierdzają stanowisko Mercedes-Benz – że Klasa S to najlepszy samochód świata. Nowa generacja będzie produkowana w jednej z najnowocześniejszych fabryk pojazdów na świecie: „Fabryka 56” również zostanie otwarta 2 września. Podczas cyfrowej światowej premiery Klasy S będzie można prześledzić innowacyjne technologie i procesy produkcyjne wykorzystywane w tych zakładach. W ten sposób, dzięki interesującym, a nawet zabawnym informacjom, widzowie będą mogli uzyskać pełen obraz nowej luksusowej limuzyny i miejsca jej pochodzenia. Ponadto Mercedes-Benz udostępni do pobrania w Mercedes me media obszerne i szczegółowe informacje w postaci filmów, grafik, komunikatów prasowych oraz zdjęć. Użytkownicy będą mieli również okazję do dyskusji z ekspertami Mercedes-Benz.