Stuttgart,
20
marca
2020
|
14:41
Europe/Warsaw

Podaruj nasz zasięg

Mercedes-Benz wykorzysta globalny zasięg mediów społecznościowych, by wspierać rozpowszechnianie informacji o pandemii COVID-19

Z powodu nasilającej się pandemii COVID-19 globalne kanały Mercedes-Benz i Daimlera w mediach społecznościowych będą wykorzystywane do wspierania i rozpowszechniania ważnych informacji od oficjalnych instytucji oraz organizacji zdrowotnych. Mercedes-Benz będzie przy tym bazować na publikacjach, które w obecnej, wyjątkowej sytuacji zachęcą fanów i klientów do wykazania się solidarnością, wytrwałością oraz „dystansem społecznym”.

„W nadchodzących dniach i tygodniach wykorzystamy zasięg naszych globalnych kanałów Mercedes-Benz w mediach społecznościowych, aby spowolnić rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19. Ponad 50 milionom użytkowników, którzy obserwują nasze międzynarodowe kanały, dostarczymy wskazówek i porad na takie tematy jak higiena, odpowiedzialne zachowanie oraz postępowanie z grupami ryzyka i tymi, którzy cierpią już z powodu infekcji. Dodatkowo będziemy udostępniać informacje wybranych organizacji zdrowotnych” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu.