07
stycznia
2013
|
01:00
Europe/Warsaw

Polacy pokochali nowego Actrosa!

Nowy Actros wszedł na rynek w 2011 roku.  Flagowy ciężarowy Mercedes  dedykowany transportowi długodystansowemu to pierwsza na świecie ciężarówka z silnikiem zgodnym ze standardem emisji spalin Euro VI. Oferowane są też Nowe Actrosy z silnikiem Euro V. Obie wersje – mimo że nadal sprzedawane są Actrosy poprzedniej generacji – odniosły spektakularny sukces rynkowy.


Mimo spadającej w Polsce liczby sprzedanych samochodów ciężarowych, nabywców znalazło w zeszłym roku ponad tysiąc nowych Actrosów. Wśród nich dominują ciągniki siodłowe, choć to właśnie w tym sektorze rynek odnotował największe spadki.


„Wprowadzenie do Polski nowego Actrosa okazało się wielkim sukcesem. Ale optymizmem napawa mnie również zainteresowanie nowym Antosem, czego osobiście byłem świadkiem podczas targów IAA w Hanowerze”. - mówi Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz Polska. „Odwiedzający nasze stoisko byli pod wrażeniem ekonomiczności, dynamiki jazdy i komfortu pracy kierowcy. Bardzo dobrze przyjęta została modułowa konstrukcja naszej nowej rodziny samochodów ciężarowych. Dzięki temu możemy oferować optymalne i szyte namiarę warianty pojazdów – np. wybierać między zwiększoną ładownością, a przestrzenią ładunkową, co daje Mercedesowi znaczną przewagę nad konkurencją”.