Warszawa,
07
maja
2020
|
14:44
Europe/Warsaw

Polskie salony i serwisy Mercedes-Benz zapewniają klientom pełne bezpieczeństwo

Dealerzy Mercedes-Benz normalnie działają i są kompleksowo przygotowani do obsługi klientów z zachowaniem najwyższych standardów ochrony zdrowia. Zarówno potencjalni nabywcy, jak i dotychczasowi klienci mogą odbyć wizytę w salonie lub serwisie bez obaw o własne bezpieczeństwo – a dla zagwarantowania im pełnego komfortu oferowane są usługi odbioru i dostarczenia samochodu door-to-door oraz rezerwacje wizyt i komunikacja online.

Ambicja, by zapewniać najwyższy poziom bezpieczeństwa, towarzyszy Mercedes-Benz od dekad – ale nigdy nie była ważniejsza i bardziej aktualna niż obecnie. Polskie salony i serwisy spod znaku trójramiennej gwiazdy dochowują wszelkich starań, by podczas wizyt zapewnić klientom maksymalne bezpieczeństwo. Punktem wyjścia jest troska o zdrowie pracowników i klientów, a także rozwiązania pozwalające minimalizować bezpośrednie kontakty. Z tego powodu zarówno pracownicy, jak i same obiekty działają z zachowaniem szczególnych norm sanitarnych oraz najnowszych wytycznych.

W przypadku salonów specjalne środki obejmują: dozowniki z płynem do dezynfekcji przy wejściu, oznaczone strefy poruszania się, regularną dezynfekcję obiektów oraz zmiany w logistyce. Aby zapewnić nienaganny stopień ochrony, jednorazowo na terenie obiektów przebywa mniej pracowników obsługi i doradców handlowych, korzystają oni z maseczek i/lub rękawiczek i mają obowiązek przestrzegania odpowiedniego dystansu. Dla zachowania bezpieczeństwa auta ekspozycyjne są otwierane na prośbę klienta, a po oględzinach – czyszczone oraz odkażane.

Do dyspozycji potencjalnych nabywców samochodów z gwiazdą jest też salon online Mercedes-Benz, dostępny pod adresem http://www.mercedes-benz.pl/passengercars/mercedes-benz-cars/online-showroom.html, gdzie można w domowym zaciszu zapoznać się ze szczegółową ofertą pojazdów nowych i używanych, bezpośrednio skontaktować ze sprzedawcą, a nawet umówić zdalną wideoprezentację samochodu.

Rozbudowane środki ochronne obowiązują także w autoryzowanych placówkach serwisowych Mercedes-Benz. W celu przestrzegania bezpiecznego dystansu ustawiono tam odpowiednie przegrody lub wydzielono strefy ochronne, pracownicy używają środków zabezpieczających, przekazanie kluczyków i dokumentów następuje bezkontaktowo (za pomocą skrzynki lub woreczka), a doradca kontaktuje się z klientem zdalnie. Pojazdy opuszczające serwis są dezynfekowane w miejscach kontaktu (kierownica, dźwignia zmiany biegów, klamka) włącznie z kluczykiem oraz ozonowane.

Salony i serwisy Mercedes-Benz są dostępne dla klientów w normalnych godzinach pracy. Dodatkowy komfort i bezpieczeństwo zapewnia możliwość umówienia wizyty online, na stronie Mercedes-Benz Polska lub przez swoje konto w Mercedes me, a także usługa door-to-door – odbioru i dostawy samochodu po wykonanej usłudze serwisowej. Tutaj również stosowane są najwyższe standardy bezpieczeństwa. Kierowca nosi maseczkę i rękawiczki ochronne, kluczyk i dokumenty są przekazywane bezkontaktowo, a pojazd po dostawie ma zdezynfekowane miejsca kontaktu.

Równocześnie Mercedes-Benz nieprzerwanie świadczy dostawę wszystkich części zamiennych, a w łańcuchu dostaw również przestrzegane są najlepsze możliwe środki bezpieczeństwa, chroniące przed potencjalną infekcją.