14
czerwca
2016
|
02:00
Europe/Warsaw

Potrójna nagroda dla Mercedes-Benz za nieszablonowy marketing

Nowe modele spod znaku trójramiennej gwiazdy biją rekordy sprzedaży - a ich oprawa komunikacyjna jest po raz kolejny doceniana przez niezależne organizacje ekspertów. Polski oddział Mercedes-Benz został ostatnio potrójnie wyróżniony za nieszablonowe działania marketingowe. Dr Ewa Łabno-Falęcka i Aleksander Rzepecki otrzymali nagrody w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku, promującym najlepszych marketerów w Polsce, a Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w kilku kategoriach wyróżniło film „Mercedes-Benz wspiera GOPR” z nowym GLC.

 

W szóstej edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono wybitne osoby kierujące działaniami komunikacyjnymi w Polsce - wyróżniające się wysokimi efektami, nieszablonowym myśleniem oraz profesjonalizmem, dzięki którym przyczyniają się do rozwoju swoich firmy i instytucji. W skład kapituły konkursu wchodziło ponad 40 osób zarządzających największymi agencjami i domami mediowymi w Polsce oraz ekspertów. Jego oficjalne wyniki ogłoszono podczas finałowej gali Marketing Summit 6 czerwca br. w Krakowie.

 

Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, otrzymała nagrodę Dyrektora Marketingu Roku 2015 w kategorii „Thinking Out of the Box” (z ang. nieszablonowe myślenie). Kapitała konkursu doceniła jej projekt „Literatura narzędziem kształtowania marki motoryzacyjnej”, w ramach którego ambasadorem Mercedes-Benz został wielokrotnie nagradzany pisarz Szczepan Twardoch. Kampania z jego udziałem wywołała żywą, narodową debatę na temat roli literatury i kultury w polskim społeczeństwie.

 

Aleksander Rzepecki, specjalista komunikacji produktu Mercedes-Benz Polska, otrzymał nagrodę w kategorii „Wysoka efektywność marketingowa - B2B Marketing”. Jury doceniło jego projekt siłowni zewnętrznych dla kierowców zawodowych, oparty na prozdrowotnych założeniach. W ramach projektu w całej Polsce, przy największych stacjach benzynowych, powstało ponad 50 siłowni plenerowych dla kierowców ciężarówek wszystkich marek.

 

Pod koniec maja w Teatrze Polskim w Warszawie odbyło się z kolei rozstrzygnięcie najważniejszego konkursu reklamowego w Polsce, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Film Mercedes-Benz Polska pt. „Mercedes-Benz wspiera GOPR” z udziałem nowego GLC oraz ratowników górskich otrzymał szereg prestiżowych nagród Klubu Twórców Reklamy 2016: brąz w kategorii Reżyseria oraz srebra w kategoriach Production Excellence, Korekcja barwna zdjęć i Zdjęcia.

 

Można go obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=rey1TxJE2_E