07
listopada
2010
|
01:00
Europe/Warsaw

Przełomowy moment w historii Fuso - 1,000 sprzedanych modeli Fuso Canter Eco Hybrid

Od samego początku te lekkie samochody ciężarowe z równoległym napędem hybrydowym, obecnie już drugiej generacji, przekonywały wyraźnie niższym zużyciem paliwa oraz niższym poziomem emisji zanieczyszczeń przy równocześnie niezmienionych parametrach użytkowych (jak np ładowność).

MFTBC otworzy pod koniec 2010 nowe stanowisko diagnostyczne do napędów hybrydowych

Bazując na sukcesie modelu Fuso Canter Eco Hybrid MFTBC stawia na dalszy rozwój napędów hybrydowych. W grudniu 2010 centrum diagnostyczne Kitsuregawa w Japonii powiększy się o stanowisko diagnostyczne. W przyszłości będą tam testowane napędy hybrydowe w różnych warunkach, zbliżonych do warunków rzeczywistych. Dzięki temu będzie możliwa na stanowisku badawczym symulacja zmian powstających w pojeździe w czasie rzeczywistym na przykład sprawności akumulatorów Nowy obiekt jest ważnym elementem w konstruowaniu jeszcze bardziej efektywnych pojazdów hybrydowych.


Genichiro Ishii jest nowym dyrektorem Globalnego Centrum Hybryd

5 listopada br. pan Genichiro Ishii został powołany na stanowisko dyrektora Globalnego Centrum Hybryd w Kawasaki w Japonii.

Genichiro Ishii był wcześniej zatrudniony w dziale konstrukcyjnym Mitsubishi Fuso, uczestnicząc jednocześnie w pracach nad inicjatywą Daimler Trucks odnośnie światowego debiutu nowej generacji silników.

Dotychczasowy Dyrektor Pan Fumio Akikawa, który przechodzi na emeryturę, nadal będzie pozostawał do dyspozycji firmy jako doradca. Fumio Akikawa w czasie swej pracy zajmował się głównie tworzeniem i rozbudową GHC.

GHC, otwarte w 2008 roku, jest centralnym oddziałem zajmującym się konstruowaniem pojazdów hybrydowych w ramach Daimler Trucks. GCH uzgadnia działania Daimler Trucks North America dla regionu NAFTA oraz Mercedes-Benz Trucks w Europie i stanowi część Daimler Trucks-Initiative Shaping Future Transportation..