13
listopada
2013
|
01:00
Europe/Warsaw

Stacja Mercedes wśród nominowanych do European Excellence Award

„Stacja Mercedes”, która działała na warszawskim Powiślu od lipca do początku października br., okazała się dużym sukcesem nie tylko w Warszawie, ale została doceniona przez ekspertów za granicą. Ażurowy pawilon z kawiarnią, rowerownią, kącikiem zabaw dla dzieci i tarasem przyciągnął ponad 20 tys. osób - zarówno mieszkańców Warszawy jak i przejezdnych. W Stacji odbyło się 80 imprez kulturalnych, pojawiały się w niej znane postacie kultury i sztuki, designu, sportu i motoryzacji. 800 jazd testowych, 730 publikacji i  ponad 6 tys. „like’ów” na fan page’u Stacji Mercedes na Facebooku – pod każdym względem projekt promocji marki i produktu w tkance miasta bez naruszania jej naturalnego balansu okazał się sukcesem. Teraz projekt został doceniony przez międzynarodowe gremium – jury prestiżowej nagrody European Excellence Awards.

Nagroda Excellence Award jest initiatywą magazynu “Communication Director, the Magazine for Corporate Communication and Public Relations”. Sam Magazyn jest oficialnym organem European Association of Communication Directors. European Excellence Awards odbędzie się w tym roku po raz siódmy. Zwycięzców wybiera jury składające się z 30 wysokiej klasy specjalistów z zakresu komunikacji – dyrektorów PR, rządowych rzeczników prasowych i prezesów agencji PRowych. Poszczególne projekty oceniane są pod kątem przyjętej strategii, innowacyjności, kreatywności, efektywności kosztowej oraz uzyskanych rezultatów.

Wśród setek zgłoszeń, organizatorzy wybrali te najbardziej innowacyjne w kilkunastu kategoriach. Projekt „Stacja Mercedes” jest nominowany do nagrody wśród pięciu rywali w kategorii „Motoryzacja i Transport”. W Monachium Mercedes-Benz Polska będzie reprezentowany przez p. Mirosławę Rudzką (szefową projektu „Stacja Mercedes”) oraz Ewę Łabno-Falęcką, dyrektor external affaires.

„Już sama nominacja jest dla nas wielkim wyróżnieniem, szczególnie dlatego, że Stacja Mercedes w Warszawie to projet pilotażowy naszej Centrali w Stuttgarcie, któremu my tutaj lokalnie nadaliśmy kształt i charakter działania. Nie mielismy wzorców – no i świetnie się udało. Udowodniliśmy, że jesteśmy nie tylko skuteczni, ale i niezwykle innowacyjni” – mówi Ewa Łabno-Falęcka.