Stuttgart,
02
marca
2020
|
15:09
Europe/Warsaw

Światowa premiera nowej Klasy E i inne nowości w serwisie Mercedes me media

Po odwołaniu Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2020 roku Mercedes-Benz przedstawi swoje najważniejsze wiosenne nowości w cyfrowym świecie. Zaplanowane rozmowy na temat nowej Klasy E z członkami zarządu Daimler AG – Olą Källeniusem, Brittą Seeger i Markusem Schäferem – zostaną przeniesione do studia w Stuttgarcie. Cyfrowa konferencja prasowa Mercedes-Benz zostanie wyemitowana we wtorek 3 marca o godz. 8:45 na platformie dla mediów Mercedes me media.

Oprócz kompleksowo zaktualizowanej i udoskonalonej Klasy E, Mercedes-Benz skupia się na systematycznej elektryfikacji swoich modeli. Ich oferta obejmuje nowych przedstawicieli hybrydowych aut kompaktowych, a także nowe warianty silników ze zintegrowanym rozrusznikiem-alternatorem (ISG) oraz 48-woltową instalacją elektryczną.

Sport motorowy i zrównoważony rozwój – rozmowa z Lewisem Hamiltonem, Toto Wolfem, Markusem Schäferem i Nyckiem de VriesemKolejną cyfrową atrakcją będzie panel dyskusyjny „Motorsports & Sustainability” (z ang. sport motorowy i zrównoważony rozwój), który miał być częścią pierwotnego programu targów motoryzacyjnych w Genewie. Teraz będzie można obejrzeć go na łamach Mercedes me media. W rozmowie wezmą udział: Markus Schäfer, członek zarządu Daimler AG i Mercedes-Benz AG odpowiedzialny za rozwój Mercedes-Benz Cars oraz badania w ramach Grupy, Toto Wolf, szef zespołu i dyrektor generalny zespołu Formuły 1 Mercedes-AMG Petronas, Lewis Hamilton, sześciokrotny mistrz świata Formuły 1 w barwach Mercedes-AMG Petronas, oraz Nyck de Vries z zespołu Formuły E Mercedes-Benz EQ. Dyskusja będzie koncentrować się na zrównoważonym rozwoju w sporcie motorowym, a także na transferze techniki ze świata wyścigów do aut seryjnych.

Mercedes me mediaObie rozmowy w pełnej wersji można obejrzeć na łamach serwisu Mercedes me media, pod adresem: https://media.mercedes-benz/gims2020. Będą tam zamieszczone również wszystkie prezentacje produktów z wiosny 2020 r. Aktualne informacje dostępne są także na Twitterze, na kanale @MB_Press.