Stuttgart,
21
sierpnia
2019
|
12:30
Europe/Warsaw

Wyjątkowe materiały dla dziennikarzy podczas salonu samochodowego we Frankfurcie 2019 (IAA)

Mercedes-Benz poszerza swoją globalną ofertę komunikacyjną

Mercedes-Benz wzbogaca ofertę cyfrowej komunikacji dla dziennikarzy. Na kanale @MB_Press na Twitterze producent będzie publikować wyjątkowe treści i fascynujące informacje dodatkowe – w tym takie, których nie znajdzie się w komunikatach prasowych.

Co więcej, Mercedes-Benz korzysta z nowego kanału z wyprzedzeniem, jak również do komunikacji na żywo podczas tegorocznego salonu samochodowego we Frankfurcie (IAA). Producent chce w ten sposób „podsunąć” obserwującym zwiastuny kluczowych punktów imprezy. Tweety będą zapowiadać światowe premiery nowych produktów i zróżnicowane formaty wydarzeń, a także informować m.in. o przyjaznych środowisku rozwiązań dla przyszłej mobilności.

@MB_Press służy również jako wzbogacenie wszystkich treści publikowanych w serwisie Mercedes me media. Od czasów IAA 2017 platforma ta zapewnia cyfrowy „akompaniament” wszystkich wydarzeń prasowych Mercedes-Benz Cars & Vans: na żywo, w czasie rzeczywistym, prezentowane są tu informacje dotyczące światowych premier, pokazów, imprez dla mediów, warsztatów technicznych i innych wydarzeń. Ponadto Mercedes me media oferuje dodatkowe teksty, zdjęcia oraz materiały wideo.

W 2018 r. zespół komunikacyjny Mercedes-Benz Cars & Vans poszerzył swoją obecność w internecie dzięki aplikacji na smartfony Mercedes me media, która na bieżąco informuje użytkowników o wydarzeniach związanych z programem – tak samo będzie w przypadku targów motoryzacyjnych IAA 2019.